help, ik zie geen foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

frenneke

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2004
Mijn zoontje is afgelopen zaterdag mascotte geweest bij ajax. Nu zijn er foto's geplaatst op internet op www.ajax.nl/kids
Op mijn werk kon ik de foto's bekijken, maar thuis zie ik geen foto's. Ik zou ze wel graag bekijken en downloaden en mijn zoontje natuurlijk ook.
Het zal vast aan de instellingen liggen, maar wie kan me daarbij helpen??
Alvast bedankt.

misschien een update van je internet explorer
ik weet niet welke versie je hebt?

en bij extra in de bovenbalk/ internet opties geavanceerd/even scrollen tot multy media/ daar een vinkje bij afbeeldingen weergeven?

ja, heb ik ook al ff uitgeschakeld om te proberen, maar blijft hetzelfde.
En er staat ook een vinkje bij afbeeldingen weergeven.

Geplaatst door seeburg100
en bij extra in de bovenbalk/ internet opties geavanceerd/even scrollen tot multy media/ daar een vinkje bij afbeeldingen weergeven?

Ook gedaan?

Is dit bij een ander site ook? of alleen die van Ajax kids.

En ook al gekeken waar Seeburg 100 over had¿

gr. Marcel

bij de ajax side zie ik wel foto's, maar als ik dan doorklik naar de alle foto's, dan zie ik dus geen foto;s meer.

waar klik je precies dan op?

dan kan ik kijken bij mij hoe dat gaat.

gr. Marcel

www.ajax.nl/kids vervolgens zie je het artikel ajax fungames ajax-rodajc. Daar zie ik wel foto's. Als ik dan klik op "lees meer" dan zouden daar dus meer foto's moeten staan, maar dan zie ik alleen de omschrijving van de foto en verder niets.

Ik zie wel de foto,s redelijk snel, eentje moest nog ff binnenkomen. Ik weet niet wat voor verbinding je hebt met internet?

Het kan zijn dat de pagina zich nog aan het laden is met de foto,s. Dat zou je kunnen zien of je zandloper nog bezig is.

Wat ook niet kan schaden is je tempfiles eens legen en overtollige bestanden..

gr. Marcel

temp files etc eraf geknikkerd. Aan de verbinding ligt het niet, heb kabelinternet 2000kbit of zoiets...

Gezina, ik heb de googlebalk met popupstopper. Deze heb ik uitgezet, maar nog steeds geen foto's:(

Yeps toch wel, de boosdoener gevonden, zone alarm even uitgezet en voila.

Allemaal bedankt voor jullie hulp. Ik ga mijn zoon blij maken:thumb:

Geplaatst door frenneke
Gezina, ik heb de googlebalk met popupstopper. Deze heb ik uitgezet, maar nog steeds geen foto's:(

Yeps toch wel, de boosdoener gevonden, zone alarm even uitgezet en voila.

Allemaal bedankt voor jullie hulp. Ik ga mijn zoon blij maken:thumb:

In de freeware versie van ZA kan je de beveiliging op medium zetten, als je de Pro versie gebruikt, dan even kijken bij add's/afbeeldingen, afijn zoiets dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan