Help ik zoek ION IDM05 Drumstel Drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

renewillemsen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2014
Berichten
2
Hallo allemaal.:love:
Ik heb de software gevonden.:D:thumb:
Ik vond een adres en schreef even een briefje met het verzoek.(engels)
En kreeg de IDM05 Drum kit drivers vandaag kosteloos toegezonden.
Schrijf in het Engels aan of gebruik mijn voorbeeld briefje hieronder,
naar het onderstaand email adres.


bdavitt@inmusicbrands.com


Hello.Mr Davitt.
Maybe you will be so kind to help me out.
A friend of mine told me you helped him out whit an upload of drivers.
I’ve lost the driver CD for my IDM05 drum kit.
Can you please help me out and be so kind to send me those drivers or a link,
were I can download these drivers.
Thanks in advances.
Whit kindly regards
Ondergetekende dwz…Jouw naam
Succes gewenst.:thumb:



Ik ben een verschrikkelijke sukkel.:eek::shocked: ik geef het toe.
Ik heb namelijk zonder na te kijken mijn software cd van mijn ION IDM05 elektronisch Drumstel weggegooid ik baal ervan als een :evil:
Maarja nu wil hij zonder deze drivers dus niet meer spelen,en verveel ik me kapot.:eek::confused:
Geld om een nieuw drumstel aan te schaffen heb ik niet en vraag ik ook niet aan U' (Ben invalide )
Dus wie oh wie kan me helpen aan een kopie van deze oude drivers en software en zet ze eventueel tegen betaling voor me op cd of dvd?
Zodat ik weer lekker een lekker partijtje kan drummen met geluid in mijn koptelefoon zonder mijn buren tot last te zijn.:d:thumb::confused:
U maakt mij er heel erg blij mee dus als u kunt helpen.
Dan graag, heel Graag uw Hulp.
René:d
 
Laatst bewerkt:
Mailtje sturen naar ionaudio.com wellicht?
vergeet niet je OS te vermelden, incl bits-versie ..

Succes!
 
Idd, mailtje naar de leverancier, want zowel op NL als USA website is niets te vinden.

Verder vond ik deze link, maar daar zou ik pas aan beginnen als je helemaal geen reacties krijgt (niet op het forum en ook niet van ionaudio).

Tijs.
 
Er staan volgens mij ook wel drumstellen op Marktplaats, misschien dat je een aanbieder zover kan krijgen dat ie een kopie wil maken van de schijf?
 
Dank je wel voor je reactie

Heb de drivers gevonden en kreeg ze toegezonden.
Ik kan nu weer verder met muziek maken:d.
 
Hoi Rene,
Ik heb ook hetzelfde drumstel gekregen voor mijn zoon maar helaas zit de software er niet bij. Heb van alles geprobeerd maar ik kan het niet vinden. Maar nu vroeg ik me af, nu jij de software ontvangen hebt, of jij het misschien voor mij zou kunnen en willen kopieëren?
Dit hoeft niet kosteloos.
Ik hoor graag wat van je.
 
Als het een CD is, dan kan René die omzetten naar een .ISO bestand m.b.v. (bijv.) ImgBurn , optie "Create image file from disc".
Dat .ISO bestand kan hij dan uploaden naar (bijv.) http://www.mijnbestand.nl en de downloadlink terugmelden. Mocht .ISO niet zijn toegestaan, dan kan hij het eerst in een .zip bestand zetten (bijv. m.b.v. 7-zip maar via de Windows Verkenner kan het ook (op het .ISO bestand rechtsklikken -> Kopieren naar -> Gecomprimeerde (gezipte) map)

Via datzelfde ImgBurn kun jij 'm dan (na downloaden en (indien .zip bestand) uitpakken) weer branden naar CD via datzelfde ImgBurn, maar dan optie "Write image file to disc", waar je dan bladert naar het .ISO bestand via het "Browse for a file" knopje rechts naast Source.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Dank je voor je reactie, nu maar hopen dat René het ook leest.
Pascal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan