squixs
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 mrt 2008
Hallo allemaal,
Vanmiddag wil ik 2x een Samsung spinpoint f1 750 GB kopen.
ik zat even te denken waar ik die in mijn kast ga plaatsen ik zie in het boekje dat ik bij m'n kast een speciaal rekje gekregen heb om mijn harde schijven in te bevestigen ze worden dan zelfs nog gekoelt door een ventilator in m'n kast... het probleem is dat mn voeding geen lucht krijgt om te zuigen omdat het rekje ervoor zit hieronder wat foto's voor de duidelijkheid.
specs:
Thermaltake Armor lcs kast
Power Coolermaster Realpower M620
----------------------
M'n voeding en de ventilator waar het rekje komt:

Het rekje voor mn voeding:

De ventilator die m'n Harddisk(en) koelen:

Hopelijk is dit een beetje duidelijk en snappen jullie mijn probleem of is dit helemaal geen probleem en maak ik me druk op niets?
Graag zou ik dit horen
PS: de harddisken die ik hier gebruik zijn niet de spinpoints maar oude IDE's
alvast heel erg bedankt,
sQx
Vanmiddag wil ik 2x een Samsung spinpoint f1 750 GB kopen.
ik zat even te denken waar ik die in mijn kast ga plaatsen ik zie in het boekje dat ik bij m'n kast een speciaal rekje gekregen heb om mijn harde schijven in te bevestigen ze worden dan zelfs nog gekoelt door een ventilator in m'n kast... het probleem is dat mn voeding geen lucht krijgt om te zuigen omdat het rekje ervoor zit hieronder wat foto's voor de duidelijkheid.
specs:
Thermaltake Armor lcs kast
Power Coolermaster Realpower M620
----------------------
M'n voeding en de ventilator waar het rekje komt:

Het rekje voor mn voeding:

De ventilator die m'n Harddisk(en) koelen:

Hopelijk is dit een beetje duidelijk en snappen jullie mijn probleem of is dit helemaal geen probleem en maak ik me druk op niets?
Graag zou ik dit horen
PS: de harddisken die ik hier gebruik zijn niet de spinpoints maar oude IDE's
alvast heel erg bedankt,
sQx