help! inf. beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

alexander555

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2007
Berichten
6
hallo , wie kan mij helpen ?
Ik heb een oude dell laptop (die ik aan een vriendin die het moeilijk heeft wil geven )en wil deze met een schone windows xp afleveren maar na het formatteren krijg ik na een gedeeltelijke installatie deze regel:

regel 0 van hivedef.inf is beschadigd setup kan niet doorgaan

wat betekend dit en kan ik dit fiksen?

ik hoop dat iemand mij verder kan helpen want ik durf haar anders niet onder ogen te komen na mijn belofte haar mijn oude laptop te geven
 
Check de hardisk even. Lijkt je hdd te zijn. Want deze hivdef.inf word van cdrom naar je hdd gekopierd en aangepast.
 
eens kijken.... er sttat op de cd van dell :
besturingssysteem
cd voor opnieuw installeren windows xp pro serv pack 2
gebruik deze cd alleen om het besturingssysteem op een dell computer opnieuw te installeren en :
deze cd dient niet te worden gebruikt voor het opnieuw installeren van programmas of stuurprogrammas (drivers)

ik weet het effe ook niet meer...
 
mmmm hij blijft regelmatig hangen tijdens het kopieren van dll's en als ik dan enter druk pakt hij m inneens wel....kan idd een HD fout zijn Patrick....ben ik verder van huis denk ik want voor een oude dell laptop mischien moeilijk te vinden en overpriced....

anyway I'm screwed....

well thanks voor jullie hulp M8s

groeten alexander
 
Zou toch eerst een werkende opstartbare XP cd proberen, alvorens te hard van stapel te lopen en een nieuwe schijf aanschaffen, een tool van de schijffabrikant kan ook nog helpen, zo ook de diverse tools om harde schijven weer te laten werken, mocht het probleem zich daar bevinden.:confused:

Deze melding was bij mij verdwenen met een goede XP CD.
 
Daar kan deze hdd prima in. Werkt dan weer als van ouds.

Je kan ook als het ernog opstaat met Dell Diag aan de gang. Opstarten met F12 en dan voor Diagnose kiezen. Anders downloaden van http://support.euro.dell.com en geef daar dan je Servicetag in. Krijg je de juiste downloads en utilities
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan