Help: installatie XP loopt vast!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jepser

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2002
Berichten
90
Hallo,

Ik wil ivm overclock win xp over de oude heen installeren. Dit gaat goed alleen tot de 32 minuten resterende tijd. Hierin blijft hij hangen op netwerk instellingen installeren.

Iemand een idee waarom hij hier blijft hangen? Heb ook al geprobeerd om te installeren zonder netwerkkaart maar dit lukt ook niet. Dan blijft hij precies op hetzelfde hangen. Iemand een idee?
 
Waarom opnieuw installeren ivm overklokken? Dit is totaal niet nodig. het kan nu zelfs zo zijn dat je iets te ver bent gegaan met overklokken, waardoor het system blijft hangen.
 
omdat niks meer werkte ik miste een dll bestand ofzo. heb op een andere schijf windows geinstalleerd en het betreffende bestand overgezet. Alleen dit werkte ook niet. Tevens kan ik met de recovery cdrom niks aangezien ik het administrator wachtwoord niet weet. Deze computer hebben we 3 jaar geleden overgenomen. :(
 
Misschien toch je overklok te hoog, waardoor het systeem zich verslikt. Dit kan te maken hebben met je geheugen die niet goed de data kan verwerken.
 
maar wat moet ik dan doen? Dit is niet echt een antwoord op m'n vraag.... :confused:
 
Overklok terug zetten en kijken of de setup dan wel door gaat. Kijk ook even of de Windows cd-rom niet beschadigt is. Eventueel via een andere drive de cd-rom gebruiken.
 
Hoe zet je een overklok terug dan? Sorry maar ben een beetje leek op dit gebied... bij windows oipstarten kwam in ieder geval de volgende melding:

Windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadifd of niet kan worden gevonden: windows - hoofdmap/system32/hall.dll
 
nu vraag ik me wel af of dit wel een overclock is geweest, ging hier na wat googlen vanuit maar is dit wel zo?
 
Je zegt dat je hem overgeklokt hebt, maar nu twijfel je weer? Wat heb je dan precies gedaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan