HELP: Installatieprogramma voor windows-modules werkt niet meer en is gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pimmes

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2006
Goeiemorgen:)

Ik heb een probleem. Ik heb deze week een nieuwe pc geassembleerd en hij draait als een zonnetje (Vista). Super dus :cool:

MAAR..........:rolleyes:

Ik krijg nu telkens de volgende melding: "Installatieprogramma voor windows-modules werkt niet meer en is gesloten" (bijlage 1).

Als ik op OK klik krijg ik het veld "Probleemrapporten en oplossingen" (bijlage 2), deze geeft aan dat het probleem veroorzaakt wordt door windows. Hier is echter bar weinig te vinden.

Behalve... bij het klikken op "verwante problemen" (bijlage 3).

Als ik de eerste in de lijst aanklik geeft hij een "APPCRASH" aan (bijlage 4) en voor zover ik kan beoordelen zijn alle meldingen hetzelfde (beetje moeilijk om zoveel cijfers te vergelijken)

Als ik het hele zwikje wegklik heb ik binnen 2 minuten weer dezelfde melding. Mijn PC doet het (voor zover ik het kan merken) goed, maar ik wordt er een beetje krankjorem van :mad:.
Wie weet wat dit probleem veroorzaakt en nog belangrijker, wat ik er aan kan doen??

Sorry voor de bijlages, maar weet niet hoe ik de afbeeldingen in de tekst moet zetten (niet bekend met URL:o)

Vriendelijke groet,

Pim

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    104,4 KB · Weergaven: 105
  • 2.jpg
    2.jpg
    82 KB · Weergaven: 76
  • 3 (verwante problemen).jpg
    3 (verwante problemen).jpg
    102,3 KB · Weergaven: 81
  • 4.jpg
    4.jpg
    73,8 KB · Weergaven: 54
Hoi goeiemorgen:)

Ja, continu zelfs, krijg echter wel de 3 onderstaande optionele updates.

- Microsoft Silverlight (KB960353)

- KB929735: Update voor Windows Vista

- Office Live-invoegtoepassing 1.4

Zijn deze belangrijk? Ik download eigenlijk altijd alleen de kritische updates.

Groet Pim

Hoi goeiemorgen:)

Ja, continu zelfs, krijg echter wel de 3 onderstaande optionele updates.

- Microsoft Silverlight (KB960353)

- KB929735: Update voor Windows Vista

- Office Live-invoegtoepassing 1.4

Zijn deze belangrijk? Ik download eigenlijk altijd alleen de kritische updates.

Groet Pim

hmm silverlight is om streams te bekijken als ik het goed heb.
KB929735: Update voor Windows Vista staat hier vermeld klik
en Office Live-invoegtoepassing 1.4 is een update voor office live 1.3 als ik het goed heb ;)

maar dit schijnt het dus ook niet te verhelpen :( ik zou het eigenlijk dan ook niet zo'n 1,2,3 weten :(

:( Jammer, maar toch bedankt voor je moeite :)

Iemand anders misschien, some one, any one :confused: ?

Groet Pim

Welk service pack heb je al geinstalleerd?

SP1, SP2?

Hoi allen,

Sorry voor de late reactie, ben op vakantie geweest :cool:

Ben inmiddels zover dat ik er achter ben dat hij volgens mij geen updates binnen haalt. ik kan niet echt nagaan of sp1 of 2 is geinstalleerd. Waar kan ik dit dan vinden?

IS DIT HET? (het rare is dat hij deze update meerdere malen heeft gedaan)

KB951847: Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 en .NET Framework 3.5 Family Update x86

Installatiedatum: ‎28-‎6-‎2009 23:50

Installatiestatus: Geslaagd

Type update: Belangrijk

Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1 is een volledige, cumulatieve update die veel nieuwe functies bevat, die stuk voor stuk voortbouwen op .NET Framework 2.0, 3.0 en 3.5. De update bevat ook cumulatieve serviceupdates voor de subcomponenten van .NET Framework 2.0 en .NET Framework 3.0. De .NET Framework 3.5 Family Update biedt belangrijke updates voor toepassingscompatibiliteit. Deze update en de bijbehorende licentie zijn onderhevig aan de licentievoorwaarden voor Windows Vista en Windows Server 2008.

Meer informatie:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=133335

Help en ondersteuning:
http://support.microsoft.com

Dit staat bij de geschiedenis van updates.

Ik heb systeemherstel ook al geprobeerd, maar dat werkt niet. Het lijkt een niet veel voorkomend probleem te zijn, want ik kan er bijna niets over vinden op het net.

Weet iemand een oplossing?

Groet Pim:(

Trouwens, ik heb nog een vraag.

Waar kan ik mijn pc een beetje veilig online laten scannen :o zonder dat ik allemaal spyware krijg dan ;)

Ik gebruik trouwens AVG, mocht dat belangerijk zijn. En het beveiligingscentrum geeft aan dat alles in orde is, behalve dat windows defender niet helemaal up to date is, EN OOK DEZE UPDATE NIET :(

Zucht...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan