help internet explorer verwijderd uit Start-menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ranjani

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
dringend help gezocht..ik was mijn c-schijf aan het schonen, en nu heb ik mijn internet explorer per ongeluk verwijderd, van de desktop en vanuit het start menu.

Gelukkig kon ik nog op internet, via een omweg.. namelijk via start > software > windows update zoeken

Maar hoe krijg ik mijn internet explorer terug in mijn start menu???

Welkom op Helpmij.:)

Klik met rechts op je bureaublad, ga dan naar > eigenschappen > tabblad bureaublad > bureaublad aanpassen, hier een vinkje neerzetten bij Internet explorer. Klik op OK en dan op Toepassen. Nu zal je weer een Internet explorer icoontje op je desktop hebben.

thanks! het is gelukt!

ik heb ook mijn geluid verwijderd....(rechtsonder dat icoontje voor volume)

kan ook geen muziek meer afspelen nu...:(

weet je toevallig ook hoe ik dat terugkrijg??

Ja hoor, ga naar start > configuratiescherm > geluiden en multimedia. Als het goed is kun je hier een vinkje neerzetten voor "volume icoon in het systeemvak".

Dan is er denk ik meer aan de hand. Ben bang dat je je geluidskaart dirver verwijderd hebt.
Ga eens naar deze computer, klik er met rechts op > eigenschappen > hardware > apparaatbeheer. Staan hier vraagtekens bij onderdelen?

ja er staan vraagtekens bij Multimedia audio controller...

Ik kan klikken op stuurprogramma opnieuw installeren, doen?

hmm lukt dus niet...hardware kan niet geinstalleerd worden, omdat de de benodigde software niet is gevonden.

Ik heb geen cd-rom meer..denk dat ik de software heb verwijderd per ongeluk.

En nu??

Laatst bewerkt:
Kijk dan klopt het wel met wat je beschrijft. Je kan kijken of Windows zelf een stuurprogramma kan vinden. Je hebt als het goed is ook bij "Stuurprogramma's bijwerken" de optie "vorig stuurprogramma", probeer die eerst even.

Oke, heb je een losse geluidskaart of zit deze op je moederbord (onboard). In het laatste geval wil ik weten wat je moederbord is. gezien de benaming, vermoed ik dat je een onboard geluidskaart hebt.

eehm..weet niet wat voor moederbord ik heb?

Heb een Acer Aspire laptop.

Kan ik dat ergens vinden?

Onboard geluidskaart dus omdat je een laptop hebt.:) Welke type heb je van de Acer Aspire? De driver is dan wel op de site van Acer terug te vinden.

yesss hij doet het weer!
thankss...wat zou ik zijn zonder zo'n forum:thumb:

graag gedaan.

Sla de link op, daar staan alle driver voor je laptop. alles kun je gebruiken bij een nieuwe installatie. Laat alleen de Bios update met rust.

Zet je de status van je vraag even op "Opgelost" rechts onder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan