Help invoertoepassingen(snel reageren aub)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glory

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
52
Help ik heb een probleem ik heb de nieuwe internet gedownload(voor mij de nieuwste versie,de laatste versie) alleen hij zegt steeds dat internet zonder invoertoepassingen word uitgevoerd ik kan nu ook geen filmpjes kijke ofso please help snel


heb het nu eigenlijk nodig voor school

bvd
 
waarom snel reageren :mad:
we zijn hier allemaal vrijwillig hoor.

maar wat is de nieuwste internet...gaat dat via de waterleiding.

je typt veel maar zegt niks.
gebruik je linux zo ja dan even een nieuwe distro installeren.
 
Inderdaad. Internet is internet, maar welke browser gebruik je? Internet Explorer 7(miss 8 als het de laatste is), FireFox, Netscape, Mozilla, Opera, WAT
 
ik snap het zelf niet dat is het probleem maar ik heb gewone de nieuwe internet gedownload op microsoft.com weet niet welke versie die nieuwste volgens mij.
maar hij doet gewoon bijna niks hij gaat gewoon op site's etc maar alle invoegtoepassingen zijn uitgeschakeld dus kan ik niks doen dat is het probleem
 
Ja maar is het Internet Explorer 7 (of 8)? Want er zijn ook nog andere browsers.
 
als jij al niet weet wat je gebruikt hoe moeten wij jou dan helpen....
mijn glazenbol is stuk dus helaas.....:confused:
 
Hoi,

Als het echt zo dringend is voor school en je dus eigenlijk ook geen tijd hebt om dit nu uit te zoeken en op te lossen gebruik dan even de pc van je moeder of vader of broertje of zusje, vriendje, vriendinnetje, buren, klasgenootje..etc..etc...

Kun je later nog altijd bekijken

Sukses, Ed :)
 
maybe naar internet gaan en dan help>over internet explorer gaan dan zie je welke versie je hebt gedownload
 
ja en als ie nu nog vertelde welk besturingsysteem dan waren er misschien wel meer antwoorden mogelijk.
maar ja veel typen en weinig vertellen.
 
Kijk, daar heb je wat aan. Nu weten we al welke browser je hebt. Maar beschrijf het probleem is goed.
 
en je gebruikt windows 3.11 ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan