Help! Issas.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

fionaf09

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2013
Hallo,

Ik hoop dat dit goed geplaatst staat aangezien ik hier nieuw ben, omdat ik een probleem heb met de computer.
Wij hebben windows XP en sinds gisteren avond start hij niet meer op. Hij geeft het windows XP beeld nog en vervolgens krijg ik een error van Isssas.exe.
Nu weet ik niet wat ik moet doen, want er staan veel belangerijke bestanden op de computer die ik al snel nodig heb!
Help!

Groeten,
Fiona

Helaas heb ik de windows cd niet meer..

Ik heb net geprobeerd via linux ubuntu een online virusscanner te doen maar dat pakte hij helaas ook niet..
Hij start ubuntu helemaal op, maar als ik dan een online virusscanner wil doen krijg ik een fout melding..
Dus loop ik helaas vast

Een zeer effectieve antwoord hoe je die virus zeker verwijderen kan, hier kan je lezen ( het is een link via Google vertaling en hoop ik dat nog steeds werkt ! ) Succes's ! ! -->> http://www.microsofttranslator.com/...ss.chron.com/delete-lsassexe-virus-58561.html

P.S. Misschien is het beter dat je die text opslaan kan en strakjes ergens ook uitprinten zodat je netjes stap voor stap handleiding kan lezen ...

Laatst bewerkt:
Op die website staat dat je naar start moet gaan.. Helaas kom ik niet verder dan het laad scherm van windows XP.. Dus kan ik die stappen niet uitvoeren

Oke ik ga zelf dan die text kopiëren en zal opslaan dan plaats ik hier, strakjes die kan je ergens uitprinten ...goed ?

Laatst bewerkt:
Hier dan ... een beetje is grof vertaald maar ben zeker dat wel begrijpelijk is, ik kan niets aan doen dat is google vertaling ...:confused:
en volgens mij text is te-groot om hier te plaatsen ...:confused:

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Heey bedankt voor je moeite! helaas bedoel ik dat er in de uitleg staat dat je naar start moet gaan en dan naar internet.
Ik kom niet verder dan het scherm van windows XP dus kan ik die stappen niet uitvoeren :(

:confused: Uuuch jej oke snap ik je... maar in dit geval wil ik je aanbidden een link van zeer klein programmaatje dat je waarschijnlijk helpen kan, maar dan moet je die naar een of ander USB stikje opslaan en later vanuit veilige modus bij je uitvoeren ( beste is vanuit veilige modus ! ! ) en die heet '' W32.Sasser + LSASS.EXE Removal Tool'' van Symantec ! gratis is maar ook zeer moeilijk te vinden is hoop ik dat link werkt nog steeds ..

Grof vertaalde uitleg over !-->> Bekijk bijlage W32.Sasser +LSASS.EXE Removal Tool.docx

KLIK hier ! -->>

Laatst bewerkt:
:confused: Uuuch jej oke snap ik je... maar in dit geval wil ik je aanbidden een link van zeer klein programmaatje dat je waarschijnlijk helpen kan maar dan die moet je naar een of ander USB stikje opslaan en later vanuit veilige modus bij je uitvoeren ( beste is vanuit veilige modus ! ! ) en die heet '' W32.Sasser + LSASS.EXE Removal Tool'' van Symantec ! gratis is maar ook zeer moeilijk te vinden is hoop ik dat link werkt nog steeds ..

Vertaalde Uitleg !-->> Bekijk bijlage 183574
KLIK hier ! -->>

Heey bedankt! helaas doet de pc vanuit veilige stand ook niks, krijg ik ook direct de foutmelding.. Dus ben bang dat deze optie ook niet werkt

:confused: ALS je ook via veilige modus PC niet openen kan, dan is echt niets anders te doen ( helaas ! ) dan je moet Windows helemaal her-installeren ....:( het is enige optie ..

Laatst bewerkt:
@fionaf09,

Heb je hier iets aan;

Download het http://professional.update.avira.com/package/rescue_system/common/en/rescue_system-common-en.iso (via een niet besmette PC) en sla dit op je bureaublad op.

Stop een lege CD/DVD in je computer.
Dubbelklik op rescue_system-common-en.exe.
Selecteer het station waar de lege CD/DVD in zit.
Klik op de knop Burn CD om het Avira AntiVir Rescue System op die lege CD/DVD te branden.

Voer deze stappen uit op de geïnfecteerde pc:

Stop de CD/DVD, met daarop het Avira AntiVir Rescue System, in je geïnfecteerde PC.
Start die PC opnieuw op.
Druk op de toets 1 om je computer vanaf de CD/DVD op te starten.
Het Avira AntiVir Rescue System zal automatisch worden geopend.
Klik linksonder op de Engelse vlag als je alles in het Duits ziet. Zo wordt de taal Engels.
Klik links op de knop Configuration.
Zorg ervoor dat Scan all files onder Scan Mode is geselecteerd.
Zorg ervoor dat Try to repair infected files en Rename files, if they cannot be removed? onder Action at malware discovery is geselecteerd.
Klik links op de knop Virus Scanner en klik vervolgens op Start Scanner.
Het Avira AntiVir Rescue System zal je computer nu gaan scannen. De scan kan veel tijd in beslag nemen.
Haal de CD/DVD uit je computer als het scannen klaar is en start je computer daarna opnieuw op.

Meer informatie kan je vinden in de Avira Rescue CD Handleiding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan