Help > Johci.sys

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jack020

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2010
Berichten
54
Hallo Helpmij Forum,

mijn computer wil nog wel eens vast lopen maar laatste tijd gebeurd het toch wel heel erg vaak. ( 1/2/3 keer per dag )

daarom dat ik hier ben.

normaal gesproken loopt de PC alleen maar vast tijdens spellen maar sinds kort zo af en toe ook tijdens het internetten. (altijd met gevolg dat ik een power reset moet uitvoeren.)

toen werd ik toch wel een beetje bezorgd.

ik ging rond kijken in mijn Logs en de enige melding die ik kan vinden is het volgende Johci.sys Fout Melding >>29ckuo3.png

op internet staat dat als dit programma is beschadigd / geinfecteerd (etc.) dat de computer dan inderdaad kan vast lopen tijdens het uitvoeren van applicaties en processen. of zelfs de CPU kan overloaden, wat dan een gehele Freeze veroorzaakt van je systeem. (dit laatste had ik waarschijnlijk deze ochtend tijdens het internetten)

nu vroeg ik me af hoe ik dit kon repareren.

online staan er wel genoeg uploads van Johci.sys en genoeg repair scans maar omdat dit programma behoorlijk belangrijke taken uitvoert ben ik bang dat sommige oplossingen meer schade gaan toebrengen dan dat het goed doet.


enig iemand die hier verstand van heeft en een correcte oplossing kan aanwijzen zonder een reinstall van win7? :p

dank bij voorbaat.
 
Ik zou de johci.sys hernoemen door er bijv. .oud achter te zetten. Daarna dan met je Win7 cd een repair uitvoeren, als het goed is zet die dan een nieuw exemplaar voor je neer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan