Help kan een spel niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaber

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Berichten
524
Jongens en meisjes wi dan ook ik zit met een grote probleem tenminste dat denk ik met al deze slimme mensen om meheen . Ik heb 2 spellen gta vice city en collin mcrae rally 3 al ik deze twee spelltjes wil instaleren krijg ik de volgende fout (zie bijlage) weet iemand misschien toevallig wat het betekent en hoe ik het eventueel kan oplossen alvast bedankt
 
weet jij het misschien

!!!!!hey !!!!! je heb t gelijk ik ben nieuw ehier weet jij misschien hoe ik het kan doen :eek:
 
Toegestaande bestands extenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar

Als je wat anders hebt, zip het dan.
 
ik zet wel een link die verwijst naar bestand in mij computer maar hij upload hem niet
 
Geplaatst door Jaber
ik zet wel een link die verwijst naar bestand in mij computer maar hij upload hem niet
In het antwoord venster op bladeren klikken, het bestand op je computer opzoeken.

bestand mag niet groter zijn dan 100kb
 
maar het plaatje is 25 kb groot :eek: of het ligt gewoon aan mijn
sorry dat zo lastig doe :eek:
 

Bijlagen

  • fout.jpg
    fout.jpg
    25,2 KB · Weergaven: 46
waarschijnlijk heeft dit te maken met het inlezen van de cdrom, het ligt dan ofwel aan de lezer of aan het schijfje zelf.
probeer eens het schijfje schoon te maken of steek hem in een andere lezer/writer als je die hebt.

suc6 ermee
 
geloof me ik heb een cd brander en dvd speler ik heb ze in beide gedaan maar alsonog hetzelfde resultaat:(
 
ik geloof je:)

probeer anders eens bij een vriend de cd te lezen, als hij het daar ook niet doet dan weet je dat het aan het schijfje ligt (wat ik ook denk).

suc6 ermee
 
ik heb de cd zef bij iemand geleend en daar werkte hij wel kijk wat mij nu dwars zit is dat hij wel een keertje is gelukt en nu niet meer :(
 
het ligt dan wel degelijk aan je lezer/schrijver/instellingen.

ik heb het ook wel eens met een dvd of cd, dan duw ik hem in mijn andere lezer en dan werkt hij soms wel...
 
Maak de schijfjes ff aan beide kanten schoon met wat afwasmiddel en neem ze aan beide kanten af met een schone, droge, niet krassende doek
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan