help kan niet emailen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jootje572

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Berichten
8
hallo allemaal
ik hoop echt dat ik geholpen kan worden.
Moet er bij zeggen dan ik een leek ben op computergebied.
Mijn computer is helaal leegehaald ivm een virus en weer helemaal opnieuw ingesteld.
ik kom op m'n outlook express maar kan geen email verzenden en ontvangen.
En m'n man zit in noorwegen en ik wil hem zo graag een mailtje willen sture wie kan mij helpen:(

groetjes een wanhopige jolanda
 
-> Krijg je een foutmelding?
-> Kloppen de instellingen?


//
Mocht het niet lukken dan kun je in het uiterste geval eventueel een account kunnen aanmaken op http://www.hotmail.com
 
outlook

ja ik krijg een foutmelding kan host SMTP niet vinden en een foutmelding kan POP 3 niet vinden.
en wat moet ik invulleen bij server wij gebruiken ADSL

sorry maar ik ben hier echt dom in hahah
groetjes jolanda
 
Klik hier voor de instellingen van je outlook. Blader even naar beneden totdat je "Screenshots" tegenkomt. En kies daar de juiste versie van je outlook.

Dennis.
 
Lees bovenstaande link even rustig door, want dan is de kans erg groot dat je probleem daarmee opgelost wordt.

Dennis.
 
De vraag is nu denk ik, :
-> Wat voor provider he bje?
(dus via wie kom je op internet)

@Home / Chello / KPN / Tiscali / etc,...

-> Werkte het eerst wel goed?

Om de instellingen te bekijken.
-> Start Outlook Express
-> Klik op Extra
-> Klik dan op Accounts
HMOE.jpg


-> Klik op het emailaccount
-> Klik dan op de knop: Eigenschappen
HMOE2.jpg


-> Klik op tabblad: Servers
-> Controleer de instellingen
HMOE3.jpg




//
Heb je toevallig ook Norton?
--> Je zou 'm een keer kunnen uitzetten om te kijken of het helpt. (uiteraard niet vergeten om 'm weer in te schakelen na het testje )
 
Het is eigenlijk een probleem van niets. Het gaat om slechts enige juiste gegevens die op de juiste plaatsen moeten worden ingevuld.

Heb je trouwens wel verbinding tot het internet?
(ik ga nu even ervan uit, dat je een andere pc gebruikt met de mogelijkheid om te kunnen internetten, maar geen gebruik kan maken van je bestaande outlook account)

Dennis.
 
hallo hatstikke tof van je maar het is inmiddels opgelost m'n buurjongen is ff langs geweest en het was binnen 5 minuten al klaar.
groetjes jolanda
 
:) , in ieder geval is het opgelost..
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan