HELP!!! Kan niet inloggen op mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiejeben

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2008
Berichten
160
Hallo, het lukt mij niet om inteloggen op mijn mail, ik kan ook niet het wachtwoord wijzigen.
Ik ben zelf de eigenaar van dat account, en niemand anders weet mijn wachtwoord, het is tevens ook het hoofd-mail-account op DirectAdmin, dus het lijkt onmogelijk om het wachtwoord te wijzigen...

Wat moet ik doen ? Moet ik contact opnemen met de eigenaar van die host? Of moet ik gewoon wat instellen.

Mijn wachtwoord kan gewijzigt zijn, terwijl ik het niet wist, dat kan komen door school... Ik moest even wat doen en ik was vergeten om aftemelden op mijn account, en toen ik terug kwam zaten er jongens achter de computer van mij om iemand naast mij te helpen, zonder te vragen?!

Op een ander account inloggen lukt wel, maar dan heb ik nog steeds niet mijn eigen email adres terug :(

Groeten, Maarten
 
Laatst bewerkt:
hoi

Mag ik soms weten of je outlook of hotmail gebruikt?::eek:

bij hotmail kunt je namelijk je wachtwoord terug vinden:thumb:


ow wacht ik zie het al Direct admin toch?

probeer eens spotmau wincare pro die heeft een functie tool waarmee je wachtwoorden etc terug kan vinden !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het niet ingestelt op een programma, ik gebruik Roundcube (webmail).
Het wachtwoord hoord als ik me niet vergist het zelfde te zijn als het wachtwoord van mijn account op DirectAdmin

Je begon gelijk over Hotmail... dat valt niet onder een eigen mailserver ??
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het niet ingestelt op een programma, ik gebruik Roundcube (webmail).
Het wachtwoord hoord als ik me niet vergist het zelfde te zijn als het wachtwoord van mijn account op DirectAdmin

Je begon gelijk over Hotmail... dat valt niet onder een eigen mailserver ??

Probeer eens spotmau wincare pro mischien kun je ze daarmee terug vinden?

http://www.spotmau.com/products/package/full.htm

of

----

Heb je toevallig backups gemaakt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan