Help krijg document niet geopend, beschadigd!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sazia

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2014
IK heb een document in word aangemaakt, daar heb ik meerdere keren aangewerkt. Nu wil ik het openen, maar helaas kan dat niet. Er wordt aangegeven dat er problemen zijn met de inhoud. Als ik dan op herstellen klik, krijg ik weer dezelfde melding.

Zijn er nog mogelijkheden om hem te openen?

Hallo sazia probeer eens hier het is voor word 2003. Klik

Wat heb je de laatste tijd veranderd aan je computer/laptop. Meestal zijn er geen problemen met word of er is iets gedaan of gebeurt.

Laatst bewerkt:
Het rare is dat ik niets heb veranderd op mijn laptop. Helaas wil het niet lukken met ''problemen met openen van bestanden oplossen'

Ik blijf bij punt 1 steken. Ik zou ergens op microsoft office toepassing herstellen moeten klikken. Dat kan ik niet vinden op mijn laptop.

Geef me eens wat meer informatie heb je office klik en klaar of zo office 2007 of 2010 of office 365 enz enz. Ik zal dan proberen je op het goede been te zetten.

Maar vaak gaat het zo. Hier alvast een oplossing , wellicht is deze ook goed voor jou. Klikje

Niks verwijderen he alleen proberen te herstellen. Ik neem aan dat je officiele spullen hebt

Ik heb office 2010. Hoe weet je of je de officiele hebt? ik geloof het wel

ik heb ff gekeken bij office-programma's herstellen.
bij programma's en onderdelen kom ik word niet tegen. Doe ik iets verkeerds?

Nee niet word. Word is een onderdeel van een office pakket. Zoiets als deze, ik heb dan 2007. Jij kunt een andere versie hebben maar het begint in ieder geval met
dit. microsoft.JPG

Lees hier bij Office 2010. Daar kun je zien welke office jij hebt in word 2010 lezen. KLIKJE. Succes.

By the way heb je alle updates al binnen.

Laatst bewerkt:
Dus je hebt de officiele cd rom 2010. Doe hem in de computer. Klik dan als er iets komt op het bolletje, herstellen. Dan zou het goed moeten zijn.

Maar heb je al geprobeed met een ander word document om eens even nog te testen. Is het bij alle documenten zo.

ik heb de officiele cd zelf niet thuis liggen helaas.

bij een ander word document geeft die dat niet aan.

Oh dus het is alleen bij dat ene document. Dan ben je wel blij.

Kijk eens bij dat document. Niet openen. Gewoon er op gaan staan rechtermuisknop, klikken.

Dan klikken op eigenschappen. Dan zou je moeten zien achter de regel "bestandstype" dat het een .doc is of een .docx.

Is het dat niet dan zal dat dan wel de oorzaak zijn.

Dus de rest werkt wel goed. Waarschijnlijk is dan alleen dat ene document beschadigd.

.docx geeft die inderdaad aan. Wat houdt dat dan in? Hoe kan ik het voorkomen.

Is het op een of andere manier mogelijk om het te herstellen?

Het beste is natuurlijk die CD, maar die heb je niet. Heb je dat word document gekregen via een mail.

Dan zou je de afzender kunnen vragen om dit als .doc op te sturen als het kan.

Wat je nog zou kunnen proberen is het bestand met de rechter muisknop aanklikken terwijl de shift-knop word ingedrukt, vervolgens kiezen voor "Openen met..." en dan "Programma kiezen".

Selecteer hierin Microsoft Word en kijk of Word 2010 het bestand kan openen. Proberen kun je het.

Je kunt hier nog even lezen. Klik

Lukt er helemaal iets dan kun je nog proberen dat document te benaderen met libre Office.

Writer opent gemakkelijk Microsoft Word bestanden. LibreOffice kan ook .docx bestanden hanteren die gemaakt zijn met Microsoft Office enz enz.

Laatst bewerkt:
Het bestand heb ik zelf gemaakt.
sift-knop rechtermuis lukt ook niet.

Hoe werkt libre office?

Je kunt het ook anders doen. Probeer eens even een van deze dingetjes. Als er gevoelige informatie in staat dan moet je het niet online proberen. Klikje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan