help limewire

Status
Niet open voor verdere reacties.

stillmikie

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2006
ik heb hulp nodig met limewire.

ik heb limewire gedownload en het probleem is ik wil muziek opzoeken en ik krijg geen 1 resultaat. Dus ik probeer een vorig versie van limewire en daar krijgt hij geen verbinding gemaakt.

hoe kan ik dit oplossen?

ps: ik gebruik een rooter maar ik kan er niet bij :/

bedankt

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk zal je toch een poort moeten open zetten in je router en dan vraag ik me af waarom kan je er niet bij??????

Heb t zelfde probleem. T vreeemde is dat limewire bij mij altijd goed gewerkt heeft, en van de 1 op de andere dag niet meer. Heb ook een Broadband router, waarin niets is veranderd
dus vraag ik me af of jouw probleem hier wel ligt, zoals (ook bij andere forumvragen )wordt
geoppert. Heb boven nog een PC via zelfde draadloze netwerk, waarop ik zelfde versie
limiwire heb gedownload, en deze werkt wél ?!. Of tdus aan je routerpoorten ligt?

Gr Kaatje71

ik heb hulp nodig met limewire.

ik heb limewire gedownload en het probleem is ik wil muziek opzoeken en ik krijg geen 1 resultaat. Dus ik probeer een vorig versie van limewire en daar krijgt hij geen verbinding gemaakt.

hoe kan ik dit oplossen?

ps: ik gebruik een rooter maar ik kan er niet bij :/

bedankt

Hoi,

Er zijn de laatste tijd meer problemen met Limewire, ik kreeg hem zelfs niet meer op mijn nwe pc. Ik gebruikt nu Frostwire, dit werkt precies hetzelfde, allee met dit verschil dat het veel meer "vind" en sneller is.

succes,

Groetjes Edith

bedankt voor je reactie, ik heb frostwire ook geinstalleerd en daar kom ik het probleem "verbinding" tegen.

het programma probeerd verbinding te maken maar het lukt niet en ik sta al 45 min te wachten op een verbinding, wat kan de oorzaak ervan zijn? ik gebruik een rooter.

bedankt voor je reactie, ik heb frostwire ook geinstalleerd en daar kom ik het probleem "verbinding" tegen.

het programma probeerd verbinding te maken maar het lukt niet en ik sta al 45 min te wachten op een verbinding, wat kan de oorzaak ervan zijn? ik gebruik een rooter.

Wat raar bij mij lukte het in 1 keer, van rooter enz. heb ik geen verstand.
Hoop voor je dat het snel opgelost zal worden.
Groetjes

ik heb als virusscanner avg free, ik heb net geprobeerd om frostwire bij te voegen in uitzonderingen en het zegt dat het er al in staat dus ik weet egt niet wat ik moet doen :(

Laatst bewerkt:
AVG is niet zo hardnekkig dat het programma's blokkeert, dus dat is het in ieder geval niet.
En die programma's (LimeWire en Frostwire) zijn al toegevoegd? Sorry, maar dan weet ik verder geen oplossingen meer. Misschien iemand anders.

Laatst bewerkt:
Ik heb hier een gekraakte versie van limewire PRO misschien dat ie wel werkt.
Alk je email adress geeft dat stuur ik hem , het is alleen een zip bestandje.

ik weet ook hoe je die kunt krijgen maar ik hb een vermoeden dat het ook niet gaat werken :(

maar wat mij wel opvalt is dat Bearshare wel werkt maar heeft weinig zoekresultaten :/ (te weinig)

Heb je gekeken bij de poorten in het programma zelf , want hier ook eerder last van .
Ik dacht dat ik het probleem had dat ik de brandbreedte op het hoogst had staan en pakte hem niet meer.
Je moet hem juist op het laagst zetten, beste is gewoon er midden in.
En je moet hem alle poorten laten gebruiken.
En de snelheid van het downloaden moet je aanpassen naar jou snelheid waar je normaal mee downloade.

Dit zit meestal in het programma zelf bij bestand > instellingen of ergens anders. Alle limewires zijn verschillend kwa opbouw weet ook niet precies hoe het zit bij jou moet je effe kijken

ik denk dat ik het kan oplossen maar hoe kan ik via draadloos verbinding weten wat voor draadloos rooter ik heb?

Diegene die de router beheert vragen?

Als je dit nu gelijk had verteld had je veel sneller antwoord gehad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan