HELP !!!!! logitech G5 probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter P0wa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

P0wa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 apr 2006
Vandaag een G5 gekocht alles liep vlekkeloos paar uurtjes gegamed tot ik mijn computer afzette en een paar uur later weer wou gamen, mijn windows starte heel traag op en tot mijn grote verbazing werkte geen enkel apparaat dat op usb was aangesloten. Printer, stratcommander, fototoestel, muis, dockingstation van camera & pda.

Dus ben ik aan het zoeken gegaan wat dit veroorzaakte. Kwam tot conclusie dat het mijn nieuwe muis was. Terug uninstall gedaan en terug alles op punt gezet, alles liep weer lekker tot ik windows restarte.

Weet iemand hier raad me, ik heb echt hulp nodig.

Om dit te vermijden om hem altijd uninstallen en installen kan ik als ik mijn computer afzet mijn usb uittrek van mijn muis, als ik mijn computer opzet dan werken al mijn apparaten behalve mijn muis natuurlijk maar als ik dan pas mijn muisusb insteek dan werkt het prima, muis en al de rest ook.

Trek ik mijn usb van mijn muis niet uit dan heb ik weer dat probleem dat niets werkt.

Ik heb in mijn ogen alles zitten uitdokteren maar kan het niet vinden.

Usb geswitched, ik zit met zo'n usbhub dus heb ik die ook eens afgesloten en alleen de twee usb's gebruikt op mijn computer maar toch nog altijd hetzelfde probleem. Heb die andere aansluiten getest zoals men een oude muis aansluit, die detecteerd zelf geen nieuwe apparaten.

Ik zit met de handen in de haren, heb zitten googlen maar blijkbaar heeft niemand deze error.

Kan iemand me helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan