Help LogonUI.exe - Ongeldige installatiekopie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Help

wat ik gedaan heb weet ik niet maar opeens klapte mijn pc eruit en ik kreeg een blauw scherm met engelse tekst.

heb de pc met de uitknop uit gezet en daarna weer gestart.
nu krijg ik de volgende melding:

LogonUI.exe - Ongeldige installatiekopie

c:\windows\system32\authui.dll is niet geschikt voor Windows of het bevat een fout. Probeer het programma opnieuw te installeren met behulp van oorspronkelijke installatiemedia of neem contact op met de susteembeheerder of softwareleverancier voor ondersteuning.

De pc start niet verder meer door en kan niets doen.

Ik heb windows 7 (en de pc pas sinds gisteren in bezit helemaal nieuw)

ik heb er geen windows 7 cd bij.

ben wel in bezit van een laptop (misschien moet ik iets downloaden en op usb stick zetten)

ik weet het echt niet

wie kan mij helpen.

:mad:

Je kunt om beter geholpen te worden, beter een screenshotje bijvoegen, zoals deze:
attachment.php

Lees dit om een schermafbeelding toe te voegen

Ja dat zou ik kunnen doen als de pc werkte en niet stopt bij het screenshotje en dan verders niets meer kan of doet.

hoop dat je me ook kunt helpen zonder screenshotje
of heb je een ander idee hoe ik dat moet doen.

ben echt een computer leek
gr carina

Start je computer in veilige modus door een aantal x op F8 te trommelen tijdens het opstarten en doe een systeemherstel door de [windowstoets+r] toetscombinatie te gebruiken-> typ vervolgens: rstrui

dank je voor je reactie maar de pc start niet op kom steeds weer uit bij dat schermpje van logonUI.exe ongeldige installatiekopie

Hoi !

Dit is de eerste keer dat ik deze fout zie optreden bij Win 7 !

WQel bekend van Vista, maar goed: je hebt wel 'n Win 7 DVD in de juiste taal nodig om dit op te lossen.

Of je nieuwe PC terugbrengen onder garantie.......als je geen gekke dingen gedaan hebt.

Greetz,

Harry.

Dank Harry voor je reactie, maar helaas die heb ik dus niet.

en ik heb windows 7
gr

Hoi !

Even 'n Win 7 DVD lenen of downloaden is toch niet zo moeilijk ?

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan