help me 3ds

• Onderwerp starter Onderwerp starter poeja
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

poeja

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2012
pfffffffffffff me 3ds pakt me r4 kaarten niet meer
krijg de melding... er is een fout opgetreden houd de POWER knop ingedrukt om het systeem uit te schakelen...
heb net van iemand gehoord dat als je systeem-update voor de nintendo doet via internet, hij geen r4 kaarten meer pakt.. klopt dit zeg alsjblieft van niet en HELP mij :)
thnxxxxxxxxxxxxxxxx greetz

Ik kan wel zeggen van niet, maar het is wel zo. Updates van je DS downloaden betekend dat je de firmware van je R4 kaart ook moet updaten, anders doet deze het niet ;)

lieve K1pje
ik hoopte al dat iemand me kon helpen, maar zon snelle reactie had ik niet verwacht.
maar zo u mij misschien ook kunnen vertellen hoe ik zon firmware update uitvoer.
ik heb die update voor die 3ds een paar dagen geleden uitgevoerd.. ik heb al een paar dingen geprobeerd, maar t wil niet lukken. de ds is een cadeau voor een kind waarvan de moeder het niet breed heeft. ik ben ook bereid u een financieële vergoeding te geven als u mij hier mee kan helpen.
met vriendelijke groet

Helaas mag dat niet op dit forum, zie ook de forumregels (onder het kopje warez): klik (R4 kaartjes zijn bij wet verboden en dus illegaal inclusief de bijbehorende software)

Er is overigens genoeg te vinden op andere websites/fora, maar daar mag ik dus niet naar linken.

Voor als je het straks weer werkend hebt: niet meer mee op internet gaan, dan zal de DS zichzelf updaten en moet jij de firmware van de R4 kaart weer updaten. Dus als je niet telkens wil updaten, gewoon niet op het internet gaan met dat ding.

hmmm
das rot... zou je me misschien kunnen en willen en e-mailen of mag je hier ook geen e-mails plaatsen :)

Warez:
•Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig is.
•Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
•Naar warez mag niet worden gevraagd.
•Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op Helpmij.nl niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.

ja mooi is dat maar ondertussen maken ze zelf reclame voor r4 kaarten...
zie onderaan de site
of geld die regel niet voor de owner van de site..
maar ik had het probleem inmiddels opgelost, met nieuwe firmware en via update van de kaart via de ds lite... alleen met me domme rotkop heb ik de r4 kaart ook per ongeluk geupdate in de 3ds gelijk scherm zwart en als ik hem nu in de ds light stop ik krijg ik de melding no game pack inserted... begrijp me goed je hoeft me heus niet te vertellen hoe.. maar is er een mogelijkheid om deze error op te lossen... want google staat helemaal vol mee en als het probleem niet opgelost kan worden dan google ik voor niets

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan