• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

help me a.u.b met een vraag (excel 2003)

Status
Niet open voor verdere reacties.
vraag 3 t/m 6 staat er tog onder ???
Ja, dat wel... maar kijk 'ns naar het woordje 'cumulatief'. (zoek maar in je woordenboek op wat dat betekent)

Succes met je toets vandaag.


crash zei:
Sorry Leo, had niet gezien dat jij ook al de link naar de mededeling geplaatst had
No hard feelings! :D:D:D
Beter een keertje extra hierop gewezen, dan het maar te laten lopen.

Groet, Leo
 
Ja, dat wel... maar kijk 'ns naar het woordje 'cumulatief'. (zoek maar in je woordenboek op wat dat betekent)

Succes met je toets vandaag.


No hard feelings! :D:D:D
Beter een keertje extra hierop gewezen, dan het maar te laten lopen.

Groet, Leo

hey ben net terug van school poeh....
maja denk dat ik wel een voldoende heb behaald dus :D
maar kan je toch even zeggen wat ze met cumulatief bedoelden? (toenemend of afnemend?)
handig voor volgend jaar :]
 
xzami, Grote klasse dat je (waarschijnlijk) een voldoende hebt gehaald.

maar kan je toch even zeggen wat ze met cumulatief bedoelden? (toenemend of afnemend?)
Doe jezelf nu nog een lol... Het gaat over het gebruik per maand, wat zou het dan moeten zijn?

Groet, Leo
 
@Ginger

Leo,
Ik heb de afgelopen dagen met veel interesse je aanpak van deze problematiek gevolgd.
Zelf worstel ik ook nog wel eens met de wijze van handelen inzake "huiswerk" c.q. "examen" vragen.

Mijn complimenten voor je aanpak. :thumb: .Mag ook wel eens gezegd worden.
 
@Ginger

Leo,
Ik heb de afgelopen dagen met veel interesse je aanpak van deze problematiek gevolgd.
Zelf worstel ik ook nog wel eens met de wijze van handelen inzake "huiswerk" c.q. "examen" vragen.

Mijn complimenten voor je aanpak. :thumb: .Mag ook wel eens gezegd worden.

Nou ehhhh.... Dit compliment is een fraaie kroon op m'n werk! Dank hiervoor!:thumb:
In m'n 'jonge jaren' had ik onderwijzer willen worden.... zou het soms nog steeds latent aanwezig zijn?:D:D:D

Groet, Leo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan