Help me ASAP!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderkorf16

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Hallo,

Zoals ik al een paar keer heb gemeld, ik heb xp en vista op mijn computer gezet, vista werkt feilloos, behalve dat msn niet werkt, maar xp is nogal kapot. Ik kan niet kopieren en plakken, in takbeheer staat er bij processen de gebruikersnaam er niet, ik kan geen systeemherstel doen, ik kan binnen computerbeheer niet naar schijfen, in de taakbalk zie ik niet welke programmas aan staan, en dus niet makkelijk kan navigeren en nog veel meer.

Hoe moet ik dit oplossen, want ik heb nog wat dingen in xp te doen voordat ik helemaal overschakel naar vista.
Please, help me!

hmm ik neem aan dat je vooral je bestanden moet backuppen?! is dit niet te doen door het xp gedeelte in vista zichtbaar te maken?
uberhaupt al een herinstallatie van xp geprobeert? je kan toch een reparatie uit laten voeren?

Ben je schoon van virussen en andere rommel ?

ik ben vrij van virussen enzo, geen spyware, geen registerfouten ofzo. Maar het probleem met back-uppen is: ik kan niks kopieren naar een usb-stick, en als ik het op een dvd'tje wil zetten, zegt ie dat de bronnaam langer is dan 106 tekens, en ik kan het dus ook niet naar mijn bureaublad kopieren en vanaf daar het op een dvd'tje zetten.

Maar DD, hoe moet ik het xp gedeelte in vista zichtbaar maken ?

Hoi !

Je kunt toch in Vista gewoon de XP-partitie/schijf zien ?

Ik kan hier vanuit Vista gewoon in de XP-bestanden werken/kopieeren etc.

Maar met de oplossing van @Jozo is ook niets mis !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan