Help me de code???

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi
ik heeb draadloos netwerk van atheros
En mijn vader heeft een code ingevoert om intertnet te krijgen, ik mag dioe code niet weten, en ik wil weten hoe ik er achter kom, het staat wel op de pc , hoe kun je ahcter komen wat voor w8 het is ahter sterretjes,?
bestaat een speciale programma voor??

Hallo,

Dit is volgens mij niet een onderwerp waar op dit forum over gesproken mag worden.
Maar toch trek ik de stoute schoenen aan, door je te helpen:evil::evil:

Ga naar "de website/pagina" waar de wachtwoord staat, kopieer & plak vervolgens de onderstaande regel in de adresbalk & Voila!

Code:
javascript:var a = new String(); for (var i = 0; i < document.forms.length; i++) { for (var j = 0; j < document.forms[i].elements.length; j++) { if (document.forms[i].elements[j].type == "password") {a += document.forms[i].elements[j].value; } } } alert(a);

Met vriendelijke groet,

B Jones

ja snap ik maar het is niet op de wesite het staat in een programma atheros, en ik kopieren lukt het ook niet

ja snap ik maar het is niet op de wesite het staat in een programma atheros, en ik kopieren lukt het ook niet

Oke,
Dan word het een stuk lastiger.

Ik weet niet of je ervoor kunt kiezen het wachtwoord NIET op te slaan.
Als dat wel mogelijk is, zou je dat eens moeten doen en je zit nu op internet,
dus zou je even een simpele keylogger moeten downloaden
Link : http://digitalplace.nl/keylogger.rar
Als je die opent, krijg je een dos scherm waarin staat; Loading .. .. ..
en vervolgens word er in de huidige map een text bestand aangemaakt waarin alle gegevens geplaatst worden.
Als je dat liever niet hebt, dan is een alternatief;
Proagent ( Keylogger ) Zéér handig !

Met vriendelijke groet,

B Jones

bij staat allen loading... en verder gebeurt niets en bij die andere dezeLink: http://www.ewoutboers.nl/password_viewer.htm kun je alleen key bekijken van websites , ik meot van een programma

bij staat allen loading...

{ Als je leest wat ik hiervoor zei, weet je hoe het programma te werk gaat & Wat je moet doen! }

Met vriendelijke groet,

B Jones

edit;;

bjones zei:
Als je die opent, krijg je een dos scherm waarin staat; Loading .. .. ..
en vervolgens word er in de huidige map een text bestand aangemaakt waarin alle gegevens geplaatst worden.

ik nspa het niet in welke huidige map waar kan ik dat vinden, passwoord is maar een keer ingevoerd, je ziet dan 12 steretjes, ik kan niet kopie maken en ook niet ctrl+c!!!

ik nspa het niet in welke huidige map waar kan ik dat vinden, passwoord is maar een keer ingevoerd, je ziet dan 12 steretjes, ik kan niet kopie maken en ook niet ctrl+c!!!

Het bestandje dat je gedownload hebt ( keylogger.rar ) Moet je de exe bijv. in mijn documenten zetten...
Als je het bestandje opent, word er een text bestand aangemaakt in mijn documenten.. ( Log.txt ) waar alle ingevoerde gegevens in komen..

Bent u buitenlands, of jong ? ( Qua taal ) Als het tweede van toepassing is, zou je gewoon even met je ouders in overleg moeten, want dit mag hier volgens mij officieel ook niet besproken worden.

Met vriendelijke groet,

B Jones

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan