Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoi
ik heeb draadloos netwerk van atheros
En mijn vader heeft een code ingevoert om intertnet te krijgen, ik mag dioe code niet weten, en ik wil weten hoe ik er achter kom, het staat wel op de pc , hoe kun je ahcter komen wat voor w8 het is ahter sterretjes,?
bestaat een speciale programma voor??
javascript:var a = new String(); for (var i = 0; i < document.forms.length; i++) { for (var j = 0; j < document.forms[i].elements.length; j++) { if (document.forms[i].elements[j].type == "password") {a += document.forms[i].elements[j].value; } } } alert(a);
ja snap ik maar het is niet op de wesite het staat in een programma atheros, en ik kopieren lukt het ook niet
bij staat allen loading... en verder gebeurt niets en bij die andere dezeLink: http://www.ewoutboers.nl/password_viewer.htm kun je alleen key bekijken van websites , ik meot van een programma
bjones zei:Als je die opent, krijg je een dos scherm waarin staat; Loading .. .. ..
en vervolgens word er in de huidige map een text bestand aangemaakt waarin alle gegevens geplaatst worden.
ik nspa het niet in welke huidige map waar kan ik dat vinden, passwoord is maar een keer ingevoerd, je ziet dan 12 steretjes, ik kan niet kopie maken en ook niet ctrl+c!!!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.