help me! kom er niet uit bij de ruiine van prince of percia sands of times

Status
Niet open voor verdere reacties.

para_angelo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 dec 2004
Berichten
2
wie weet wat ik moet doen nadat ik het blok voor de scheur heb weggeschoven in de ruines(dat komt na dat je het nieuwe zwaard hebt veroverd0. Ik zie niet hoe ik bij die stokken kan komen om overde afgrond te zwaaien of wat dan ook help!!!!:( :( :(
 
omg, check eerst es de bovenstaande posten van "muurhond" met name gamefaqs.com :rolleyes:
 
Geplaatst door para_angelo
wie weet wat ik moet doen nadat ik het blok voor de scheur heb weggeschoven in de ruines(dat komt na dat je het nieuwe zwaard hebt veroverd0. Ik zie niet hoe ik bij die stokken kan komen om overde afgrond te zwaaien of wat dan ook help!!!!:( :( :(

Misschien is het handig om je vraag beter te formuleren, denk hierbij bijvoorbeeld aan:

- Waar zit je precies? (Naam savegame)
- Screenshots?

Zo is het voor de mensen die het spel gespeeld hebben makkelijker om te antwoorden, denk niet dat er veel mensen zijn die dit spel nog spelen aangezien er al een nieuwe PoP is.

Geplaatst door game-master
omg, check eerst es de bovenstaande posten van "muurhond" met name gamefaqs.com :rolleyes:

Het is niet nodig om zelf modje te gaan spelen, als je het ergens niet mee eens bent kan dit via "attendeer de beheerder op dit bericht".
 
ik al modje spelen ? dat is niet voor modje spelen, dat is zoeken naar een antwoord waar je niemand voor nodig moet hbbn, wat je zelf ook kunt vinden. Want i kwed dat 7/10 posten in dit topic, dat je die gwoon zelf kunt opzoeken... En aangezien je zelf voor modje wilt spelen om altijd maar no sense posten te plaatsen zoals:

"- Waar zit je precies? (Naam savegame)
- Screenshots?"

want als je zijn post nog es leest staat er duidelijk dat hij in de ruines zit, als iemand dat terug kijkt in het spel en weet waar de ruines zijn, en dan ook nog es terug gaat denken aan een scheur, dan moet die persoon het toch wel weten want dit is duidelijk genoeg...

aangezien hij het antwoordt al heeft gekregen van lokoloko is he denk ik onnodig om hier ngo verder op te gaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan