help me met belkin g router

Status
Niet open voor verdere reacties.

angeltje1984

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2009
hallo ,

ik heb een modem van motorolla en wil mijn draadloos belkin g router erop aansluiten zonder de internet kabel te gebruiken, maar ik ben de gegevens kwijt van mijn router. en weet dus niet meer hoe dit werkt. heb ook nog een andere router de d-link dir 615 maar daarmee krijg ik wel de icoontjes van internet maar geen internet verbinding. en zo goed ben ik niet in engels want de hele site van de d-link is engels.

ik wil de router draadloos dus zonder internetkabel instellen kan dit zo ja hoe.
en kan iemand me uitleggen hoe ik dan mijn ps3 draadloos kan aansluiten via de router.

mijn router staat boven bij de pc en het modem staat onder. ik vind het onhandig om de internetkabel helemaal naar boven te trekken.

wie helpt me aub

groeten

Je kunt even een gebruiksaanwijzing downloaden bij Belkin staat alles in beschreven.

tnks nou maar hopen dat het lukt. maar krijg ik dan draadloos verbinding zonder dat ik mn internet kabel helemaal van beneden naar boven moet trekken? en kan i k mijn ps3 daar draadloos op aansluiten?

ik heb de gebruiksaanwijzing gedownload maar snap er nog niet veel van. en als ik het gedeelte van de cd doe downloaden doet hij t niet krijg ik een fout melding vind dll niet of zoiets.

en hoe kan het met de dlink dat ik niet op internet kom dan? de computertjes staan wel rechts in beeld.

Je kunt even een gebruiksaanwijzing downloaden bij Belkin staat alles in beschreven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan