Help me met drivers aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

yanik

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2011
Dag, mensen, ik kan er niet achter komen welke drivers ik allemaaal nodig heb, ik bedoel, merk en zo. Hoe moet ik dit doen? Ik heb alles opnieuw geeinstaleerd, vanwege een virus, nou moet ik drivers hebben. Ik heb windows 7, help aub

Zou handig zijn als we weten welke drivers en waar we het over hebben, merk en type ? Helaas hebben we geen glazen bol.

Anders deze even installeren en je drivers laten updaten/installeren maar dan moet je wel een werkende internet verbinding hebben

http://www.iobit.com/driver-booster.php

Dat dus. Vertel welk moederbord en welke videokaart je hebt (en eventuele andere apparaten).

Als het een fabriekspc of laptop is, dan voldoet het typenummer ook wel.

Jongens, bedankt voor jullie antwoorden, maar het probleem is dat ik de merken en types niet weet, dus weet ik ook niet welke drivers ik moet hebben. Hoe kan ik daar nou achter komen?

je kunt de driver-booster proberen zoals voorgesteld ;)

(ik ben niet zo'n voorstander van dat soort zaken maar ach)

@K1pje:
Ben ik wel met je eens maar Driverbooster is betrouwbaar en werkt erg goed.

En (naast evt. andere zaken, zoals de uitvoer van Speccy etc.) ook vermelden of je Windows 7 32-bit of 64-bit hebt geïnstalleerd.
Als je ook dat niet weet:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> msinfo32
In het eerste scherm ("Systeemoverzicht") staat bij Systeemtype of je 32-bit hebt ("Op x86 gebaseerde pc") of 64-bit hebt ("Op x64 gebaseerde pc")

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan