help me om blokering op te heffen aub.

Status
Niet open voor verdere reacties.

secret108

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2007
Goedenavond allemaal,

Ik heb een vraagje ik heb op mijn pc is windows xp gezet en toen per ongeluk de site meetyourmessenger geblokkeerd toen. Ik weet dat ik niet veel verstand van pc heb en daarom vraag ikjullie ommij te helpenom de blokkering op te heffen van deze site.
Ik heb toen daarna weer opnieuw windows xp pro full eroverheen gezet en d8 dat dit probleem verholpen zou worden maar tevergeefs.

Als ik naar die website gaat kan ik me niet meer inloggen en gaat die site niet meeer open en blijf die terug komen op dezelfde pagina. ik heb wel onderaan in het venster wel gekeken zag ik een oog met een rood erdoorheen toen ik dit klikte gaf die aan:

privacy rapport: op basis van uw priveinstellineg zijn cookies geblokkeerd of beperkt
weergeven: http:www.meetyourmessenger.se/.......etc etc---geblokeerd.

Ik heb geprobeerd dit op te heffen maar weet niet hoe heb bijna alles geprobeerd maar wil niet lukken ik gebruik ook internet explorer 7 ...Ik weet niet hoe ik die blokkade moet opheffen.

ik heb ook cookies en temp files verwijderd maar hij blijf nog op blokkade staan ik heb ook pc opnieuw gestart d8 dat de er verandering in kwamen maar niet. wie help..........

wie stuurt mij een PM of een uitleg op de forum

groetjes en alvast bedankt:confused:

help aub

Laatst bewerkt:
Ga naar c:\windows\system32\drivers\etc.
Open hosts met kladblok.
Staat ie daar niet tussen?

Probeer het volgende eens:
- Open Internet Explorer 7
- Ga naar menuoptie Extra, Internetopties
- Ga naar tabblad Beveiliging
- Selecteer bovenin het grote icoon van 'Websites met beperkte toegang' (je kunt scrollen in de lijst met icoontjes, die overigens start met 'Internet', 'Lokaal Internet' en 'Vertrouwde websites')
- Klik nu onder deze lijst met iconen op de knop 'Websites'

Als jouw site in de lijst van websites staat dan: selecteren en op 'Verwijderen' (uit de lijst) klikken.

Hopelijk werkt dit voor jou... Laat je het ons even weten als het gelukt is?

Als ik dat zo lees kan het ook zijn dat de privacy instelling te hoog staat of dat je voor die website geen cookies aan staan.

Als de andere oplossingen niet werken zou je dit dus nog kunnen proberen

Bij internet explorer 7 ga naar:
- Extra
- Internet opties
- Tabblad Privacy
- evt. Schuifje omlaag zetten als ie er hoog staat ("Normaal" is normaal :p)
- Bij "Website's" kijken of daar jou site tussen staat. Zoja, selecteren en op "verwijderen" klikken

Succes!

legg ff goed uit patrick

Ga naar c:\windows\system32\drivers\etc.
Open hosts met kladblok.
Staat ie daar niet tussen?

Waar heb jij het nou over patrick ik snap het niet leg het nog 1x goed uit en graag goed in details..!!!!!!!

nog niet geholpen

Zion01 bedankt voor je uitleg maar ik heb gedaan wat je heb gezegd maar hij staat niet in mijjn lijstje dat je het kan verwijderen. ik snap er nix meer van ik had eerst internet explorer 6 en nu heb ik er int expl 7 staan. Ik weet het niet meer help aub

groetjes

dat je er ineens ie7 op hebt staan kan te maken hebben dat je een' er is een Windows updates' melding gewoon hebt geaccepteerd. daar stond ook IE7 tussen..
mocht dat zo zijn.. volgende keer altijd ff checken wat MS aanbiedt. ;)

dus hoe kan ik het oplossen............dan dichte mist .........???ik denk dat je gelijk heb wat ik heb gedaan.

Mijn vraag nu is hoe kan ik het verder oplossen dan ..?

mvg :(

Hoi !

Lees (!!!!!) de post van @etri !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan