help me pc slaat uit!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rilana

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2006
Berichten
11
goeieavond..ik heb een vraagje

mijn pc slaat steeds uit als ik virus scan doe..of op bepaalde site's zit van internet..of als ik mediaplayer aan heb..ik dacht eerst een virus..hele pc is leeg geweest maar hij slaat nog uit!..ken zelfs geen online scans doen,,,,ik heb net nog een worm scan gedaan van symantec maar zelfs dan slaat tie uit..

kan iemand mijn helpen plzzzzz

groetjes rilana:(
 
Rilana zei:
goeieavond..ik heb een vraagje

mijn pc slaat steeds uit als ik virus scan doe..of op bepaalde site's zit van internet..of als ik mediaplayer aan heb..ik dacht eerst een virus..hele pc is leeg geweest maar hij slaat nog uit!..ken zelfs geen online scans doen,,,,ik heb net nog een worm scan gedaan van symantec maar zelfs dan slaat tie uit..

kan iemand mijn helpen plzzzzz

groetjes rilana:(
Hoeveel geheugen heb je? als je ongeveer 25 of zo hebt dan lukt t niet, ik wist dacht ik nog dat je minimaal 128 mb geheugen nodig had.. of was het nou 64?
 
GB lolzors zei:
Hoeveel geheugen heb je? als je ongeveer 25 of zo hebt dan lukt t niet, ik wist dacht ik nog dat je minimaal 128 mb geheugen nodig had.. of was het nou 64?
Ik snap niet waar jij het nu over hebt.:rolleyes:

@Rilana,
Welkom op Helpmij.:)

Hoe warm wordt je pc als je een virusscan doet of Mediaplayer gebruikt. Het lijkt een warmte problem.
 
hij word niet warm..en hij staat ook niet in een kast hij stat vrij in een open tafeltje
 
Wat is niet warm?
Je processor kan wel te warm worden, waardoor de pc uitgeschakeld wordt.
 
en hoe kan ik daar achter komen dat hij te warm word? en wat kanik daar eventueel aan doen?

kheb verder geen verstand van pc's:eek:
 
maar het is voornamelijk als ik een virus scan aan zet..of hitman pro of muziek luister via mediaplayer...of me kind zit op habo!
 
ik neem aan dat dat de meter is rechts met low en higt?

1e meter geeft low aan
2e ,, ,, ,, ,, higt aan

wat kan ik hier aan doen?
 
:shocked: ik moest op een site klikken downloade en instaleren

nu ben ik bang dat ik jullie nie begrijp..
als ik op de link heb geklikt wat moet ik dan downloade en instaleren?:(
 
Rilana zei:
:shocked: ik moest op een site klikken downloade en instaleren

nu ben ik bang dat ik jullie nie begrijp..
als ik op de link heb geklikt wat moet ik dan downloade en instaleren?:(

Het programma Everest....... En dan Download from daar onder 1 aanklikken en er na installeren
 
hoop dak nie te lastig word:eek:

ik heb hem geinstaleerd..maar wat moet ik dan nu aanklikken?

kreeg allemaal icoons...computer moederbord..scherm..enz
 
In het linker scherm Computer open klikken,en dan Sensors aan klikken ,dan kan je rechts zien wat de temperaturen zijn .
Vermeld die eens.
 
Moederbord 44 °C (111 °F)

CPU 77 °C (171 °F)

Seagate ST3120022A 45 °C (113 °F)
 
Dan vindt ik je CPU te hoog.

Kun je de kast open maken om te kijken of de Fan op de processor wel draaid.

Anders als er veel stof op fan zit schoon maken
 
dankje..voor de uitleg..dat ga ik morgen even na kijken..en dan laat ik het weten...en dan kijk ik of de tempraturen verranderen

vriendelijke groet rilana
 
Rilana zei:
dankje..voor de uitleg..dat ga ik morgen even na kijken..en dan laat ik het weten...en dan kijk ik of de tempraturen verranderen

vriendelijke groet rilana

Welterusten dan tot morgen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan