help me..

Status
Niet open voor verdere reacties.

ester88

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2003
waarschijnlijk is het heel simpel maar het lukt me maar niet. hoe host ik gratis een site bij web1000.com. je kan je daar eg voor alles enzo registreren, maar ik kom er niet uit.
kan iemand me helpen??

Heb eea eens gelezen, maar ze hebben een 24 uurs support en je kunt je vraag zo stellen wanneer je naar support gaat.
waarschijnlijk is dat beter, omdat hier waarschijnlijk weinig of geen mensen ervaring zullen hebben met deze provider.

dat betekend zeker dat die niet zo goed is..
bij welke site kan ik het beste mijn site hosten?
ik had eerst wepsite.net maar die heet heel veel popups en hij is nu down..

Heb geen antwoord op je vraag welke websitehoster je het beste kunt nemen, maar waarom zou die waar je naar vraagt niet goed zijn?
Misschien zijn ze nog niet heel actief en 24 uurs support is toch een zeer goede service.

Geplaatst door ester88
dat betekend zeker dat die niet zo goed is..
bij welke site kan ik het beste mijn site hosten?
ik had eerst wepsite.net maar die heet heel veel popups en hij is nu down..
Wat heb je nodig qua ruimte en dataverkeer? Evt. kan ik je wel op mijn eigen ruimte hosten, ik hoor wel van je.

hm, dataverkeer? hoeveel mensen er gemiddeld komen ofzo? niet veel :confused:.. ongeveer 20 per dag. en ruimte valt ook heel erg mee. ik kan geen getallen geven, heb ik geen id van.
ruimte hosten van jou is wel een goed idee.. maar heb jij daar geen last van? en moet ik dan betalen?

Ik heb daar geen last van, mits het niet teveel uit de hand loopt. Als je ongeveer 20 mensen per dag op je site krijgt, en je verder geen grote downloads aanbiedt, heb ik daar geen last van. Betalen is niet nodig, een linkje terug is wat mij betreft al voldoende.

Neem even contact op via de mailknop, dan kunnen we even verder overleggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan