Help, men harde schijf vult automatisch op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

zomg

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2009
Berichten
6
Ik heb dit eens gevraagd maar heb maar heb maar een antwoord gekrege wat dus helemaal niet het geval was. Even voor de duidelijkheid: het is geen virus en ook niet back-up. Dit heb ik toen gezegd: ---Mijn harde schijf /c vult automatisch op. Het gaat dus als volgt: Ik heb een paar dage gelede (*nu ondertusse al een meer als een maand*) een spelletje gedownload genaamd genaamd Shin Megami Tensei, toen ik het de eerste keer installeerde was er niets mis maar dankzij een fout probeerde ik het te her-installeren maar toen ik op de installer drukte begon men computer te lagge en men schijf te vulle. De rede dat ik het hier bij VISTA onderwerp zet is omdat het blijft lagge en het administrators teken kwam er nooit op dus ik vermoed dat het toch iets met vista te maken heeft. Hetzelvde gebeurde met een compleet ander spel (ook mmorpg)--- Dus ik vermoed dat het iets met kopiëren te maken heeft ofzo (dat heb ik toch al vaak over vista gehoord) Maar hoe verwijder ik die files die al super veel gig hebbe ingenomen en laat ik dat automatische schijf inneming ophouden?
 
Ga dan ook maar bij je eerste vraag verder:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=516356

slotje4tk0.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan