Help met firewall, plz help me, welke moet ik nou nemen?!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark N

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Hey, ik ben mark, k heb een pc met 1024 mb ram, en vista home premium (x32), superantispyware, avira antivirus, maar nog geen firewall, en ik heb op het net gelezen, dat comodo de beste is, deze heb ik dus geinstaleerd, maar deze maakt mijn pc traag als dikke ******, dus deze firewall is een no-go, tenzij julie iets weten waaardoor hij sneller word en minder recources gebruikt...
zone-alarm is kenelijk heel slecht, en voor de rest, kan k niet zoveel meer vinden....
dus even kort wat ik nodig heb:
gratis(echt, dat MOET)
goed, zoiets als comodo
lekker licht voor je pc,
en het liefst een die veel tegenhoud, maar niet een die bij alles wat k opstart 1000-en pop-ups geeft
alsjeblieft, help me!

alvast bedankt, mark :thumb:

sorry, ik heb windows vista, en ik heb begrepen dat deze hierop niet werkt...
nog andere ideeen? :rolleyes:

mrmusic, op verschillende(officieele, en onofficieele websites staat dat windows firewall.... nouja, zuigt! dus, geen betaalde firewall, maar wel een goede :thumb:

De Windows firewall in XP is inderdaad niet best, maar in Vista is het echt heel anders!

o ja? dan moet je zeker heel wat aanpassingen maken?
of niet? en is deze ook licht voor de systeem bronnetjes?

Vista firewall draait bij mij probleemloos en licht met de standaard/settings

is deze dan eigenlijk ook wel veilig(me pa en ma doen egt veel aan internet bankieren, dus het moet wel égt' veilig zijn

wat zijn oegen? :p grapje hoor, maar ik zal het eens proberen, maar andere suggesties zijn altijd welkom!

o ja, kun je nog een aantal aanpassingen maken in firewall met geavanceerde beveiligings bla bla bla dingen? waardoor hij nog net íets veiliger word?

ok zal k doen, thanks man, maar k ga nu de stad in, dus morege ben ik der misgien weer om reacties te checke zie wel ;)

bedankt, op die test zie je dus gewoon dat comodo, en online armor beter zijn dan norton :shocked:, maar is online armor nou wel of niet compatibel met vista???
btw, k kan tog nog ff blijfen

ff gekeken op site, Minimum requirements: Online Armor currently runs on Windows NT/2000/XP. This program is not suitable for Windows Vista.
dus het word dus windows firewall vs. COMODO pro free edition... spannend!
maar als ik die comodo zonder defence plus enzo neem, vergt ie dan minder resouces???

Dat zou je zelf moeten testen, ik heb er niet al teveel ervaring mee.
En Online Armor is met de Vista versie bezig, maar is idd nog niet klaar.

ZoneAlarm Free zou je ook kunnen gebruiken. Werkt prettig (meldt wanneer een programma naar het Internet wil, en dan kun je dat wel of niet toestaan (al dan niet voor altijd)).

link

Tijs.

ok bedankt, zal het morgen is ff proberen, allemaal bedankt voor julie snelle reacties(nog steeds zijn goede firewalls welocom)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan