Help Met Itunes I.V.M. morgen op Vakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

xRawrrGirl

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
Ik heb een probleem met Itunes Ik Heb 300 Nummers in de bibliotheek staan en Als ik mijn Ipod Nano 3RD Gen Synchroniseer Komen er Maar 38 Nummers Op Te Staan Ik Zou Heel Graag Mijn Ipod Nano Mee Op Vakantie Mee Willen Nemen (morgen dus!)
Ik heb gewoon Itunes 8 Gedownload van de Apple Site.

Als Jullie Me kunnen helpen?!

Alvast Bedankt.

Mvg. xRawrrGirl

Ik heb een probleem met Itunes Ik Heb 300 Nummers in de bibliotheek staan en Als ik mijn Ipod Nano 3RD Gen Synchroniseer Komen er Maar 38 Nummers Op Te Staan Ik Zou Heel Graag Mijn Ipod Nano Mee Op Vakantie Mee Willen Nemen (morgen dus!)
Ik heb gewoon Itunes 8 Gedownload van de Apple Site.

Als Jullie Me kunnen helpen?!

Alvast Bedankt.

Mvg. xRawrrGirl

Heeft je ipod nog wel ruimte voor de andere 262 nummers? zo ja, is het in een bestand dat de ipod af kan spelen?

Ik zou hem zo graag me op vakantie willen!!

Ja er is nog 5 Gb vrij van de 8 en het zijn Allemaal m4a en mp3 bestanden
Heeft het voorheen wel goed gedaan hoor maar sinds ik weer een paar nummers in de bibliotheek heb gezet doet ie dit!

Mvg (wanhopige) xRawrrGirl

Ja er is nog 5 Gb vrij van de 8 en het zijn Allemaal m4a en mp3 bestanden
Heeft het voorheen wel goed gedaan hoor maar sinds ik weer een paar nummers in de bibliotheek heb gezet doet ie dit!

Mvg (wanhopige) xRawrrGirl

kan je de ipod herstellen naar de fabrieksinstellingen, en dan weer alles erop zetten, lijkt mij dat het aan de ipod ligt. En al herstel je hem, zou ie weer moeten werken;)

Nikss

Ik had hem al helemaal herstelt en nu doet ie helemaal niks meer nu kan er niks meer op!!!

xRawrrGirl

Ik had hem al helemaal herstelt en nu doet ie helemaal niks meer nu kan er niks meer op!!!

xRawrrGirl

herstelt naar de nieuwste software? zoja, heb je nog garantie, want ik vind het een beetje een vreemd verhaal worden:confused:

Ja maar....

Ja sorry ik kan er ook niks aan doen het is geen grapje ofzo hoor!
Ok ik probeer het verhaal ff opnieuw te vertellen.
Ik had 250 nummers op mijn Ipod staan, en wou er nieuwe opzetten.
Ik had de nummers gedownload en synchroniseerde hem toen stonden ze wel allemaal in de bibliotheek (net als nu) maar er kwamen er toen maar 38 op had genoeg ruimte enzo.
Toen heb ik allemaal dingen geprobeerd en heb uiteindelijk de nieuwste software erop gezet en toen deed ie het nog niet!
Toen heb ik hem helemaal gereset naar de oude instellingen en toen stond er dus niks meer op dat stond er ook bij.
Toen synchroniseerde ik hem weer en toen kwam er helemaal niks meer op te staan!

Ik snap er niks meer van.
En of ik er nog garantie op heb weetikniet volgensmij wel heb hem in April gekocht bij de Dynabite via Arnhem Volgensmij.
Toen kwam ie via de TNT post bij me.

Mvg. xRawrrGirl

Ja sorry ik kan er ook niks aan doen het is geen grapje ofzo hoor!
Ok ik probeer het verhaal ff opnieuw te vertellen.
Ik had 250 nummers op mijn Ipod staan, en wou er nieuwe opzetten.
Ik had de nummers gedownload en synchroniseerde hem toen stonden ze wel allemaal in de bibliotheek (net als nu) maar er kwamen er toen maar 38 op had genoeg ruimte enzo.
Toen heb ik allemaal dingen geprobeerd en heb uiteindelijk de nieuwste software erop gezet en toen deed ie het nog niet!
Toen heb ik hem helemaal gereset naar de oude instellingen en toen stond er dus niks meer op dat stond er ook bij.
Toen synchroniseerde ik hem weer en toen kwam er helemaal niks meer op te staan!

Ik snap er niks meer van.
En of ik er nog garantie op heb weetikniet volgensmij wel heb hem in April gekocht bij de Dynabite via Arnhem Volgensmij.
Toen kwam ie via de TNT post bij me.

Mvg. xRawrrGirl
Dat ik zei van ik vind het een vreemd verhaal worden, ligt niet aan jouw uitleg,maar aan wat er aan de hand is;)
Ik vind het vreemd wat de ipod allemaal aan het doen is. En ik zou ckr terug gaan als je nog garantie hebt, bij dynabite. En anders breng je hem naar een Apple Winkel. Daar is de service meestal uitstekend, en krijg je vaak gelijk een nieuwe mee, als men denk dat het een fabrieksfout is:cool:

Maar..

Maar ik heb de Ipod Nano 3rd Gen die verkopen ze hier niet meer
Moest hem heel omslachtig weten te krijgen via anrhem of amersfoort ofzo!
Maar dan ga ik morgen denk ik wel even langs de Apple winkel.

Alvast Bedankt...
Mvg.

Laatst bewerkt:
Maar ik heb de Ipod Nano 3rd Gen die verkopen ze hier niet meer
Moest hem heel omslachtig weten te krijgen via anrhem of amersfoort ofzo!
Maar dan ga ik morgen denk ik wel even langs de Apple winkel.

Alvast Bedankt...
Mvg.

Oké, veel suc6:thumb:

Staan ze wel op de juiste plaats?
Heb zelf ook een ipod hier maar vind het altijd een ramp om er nieuwe muziek op te zetten. Vind het erg ongebruiksvriendelijk dat programma

Wat ik gewoonlijk doe is eerst de ipod helemaal leegmaken en daarna opnieuw de lijst laden.

YEss

Ik was bij de apple winkel en daar heeft hij een liedje erop gedaan en toen wou het wel.
Hij heeft er een reset opgezet bij mij.
EN thuis deed ie het nog niet
maar..
ik bedacht me ineens hoe het kwam Alle nummers uit mijn itunes bibliotheek.. stonden niet meer op mijn computer!! alleen in itunes dus daarom wou het nou heb alles opnieuw gedownload van cdtjes afgehaald enz.
En nolu doet ie het gewoon weer

Allemaal Hartstikke Bedankt

MVG. xRawrrGirl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan