help met kiezen plz

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomuchforyou

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
hi,

ik wil een laptop kopen die ik voor school kan gebruiken en heel af en toe erop kan gaan gamen mijn budget is 900euro ik zat zelf aan een hp dv6825ed te denken en toen vond ik een soort gelijke topic maar daar bij stond als concurrent asus x56se ap060c ik weet niet welke beter is ,maar ik heb geen ervaring met beiden merken dus vandaar... mijn vorige laptop was een xxodd 38aw waarvan de videokaart dood is.. dus mijn vraag is kan iemand mij helpen? andere merken zijn ook welkom behalve acer ik heb slechte ervaringen mee gehad

Laatst bewerkt:
De hp dv6825ed ziet er idd wel gegelijk uit. Het enige wat minder is is het gewicht: 3.1 kilogram. Als je die altijd mee gaat moeten sleuren naar school

nog steeds is mijn vraag niet opgelost:confused: heeft niemand ervaring verder met een van dit soort laptops?

Ik ben zelf altijd erg tevreden over Asus, heb meerdere machines van dit merk gehad. Ik heb nu een ander omdat ze de specs die ik destijds wenste niet in het assortiment hadden, maar als ik weer een nieuwe ga kopen kijk ik eerst naar Asus.

oke ja want ik zat op de site van asus te kijken voor back up vragen enzo en zag de x56 serie daar niet staan er staat wel x55 en dan springt hij over naar x58? raar vond ik het maar jah tijd zit voor mij te dringen school begint bijna dus ik moet nu binnenkort een besluit gaan maken en hoop een uitkomst te kunnen maken met de ervaring van jullie :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan