HELP !!!!!! met mijn cod server

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bull2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mei 2005
Berichten
3
ik heb sinds kort een Sitecom router en modem .
voorheen had ik gewoon een speedtouch met directe adsl verbinding en toen draaide mijn server PERFECT.
Maar sinds ik die router en modem heb kan ik hem niet meer opstarten! hij gaat wel aan maar hij geeft het ip van mijn router ONDANKS dat ik mijn poorten al lang geopend heb.
En mensen van buitenaf kunnen hier niet op connecten!

Is er misschien iemand die mij kan helpen ?

m.v.g. Randy
 

Bijlagen

  • foutje.jpg
    foutje.jpg
    4,7 KB · Weergaven: 37
Je moet zorgen dat jou poort-adres geforward wordt naar de server in het netwerk.
Kijk hier voor info over portforwarding.

Kijk even op je server-pc onder Start --> Uitvoeren, en type in "cmd" en type dan in de command box "ipconfig".
Nu kun je je lokale IP-adres zien.
Poort 28960 moet dan naar dit IP-adres doorgesluisd worden.

PS, de bijlage die je meestuurt is niks mis meer trouwens.

Link aangepast, klopte niet.
 
Laatst bewerkt:
dat werkt juist niet

ik heb in mijn router de poorten opengegooid op UDP en TCP maar zou jij mij iets meer info kunnen geven over wat ik moet doen om die poort door te sluizen het enige wat ik heb gedaan is mijn porrt geforward in de router naar mijn ip die ik nu in beeld zie maar dan nog als ik mijn server opstart geeft hij het ip van mijn lokale netwerk !

en die screen mankeerd wel wat aan want mensen VAN BUITEN UIT !! kunnen niet op dat ip connecten (conclusie : dat er toch iets mniet klopt )
 
Laatst bewerkt:
Die screen mankeert niks aan want dat is gewoon wat je console doet als ie gaat connecten. :)
De console geeft hier ook al aan dat je IP-adres van de pc waarop de server draait 192.168.0.2 is.
Hier kun je ook achter komen door te doen wat ik in het vorige bericht aangaf.

Als jij zegt dat je in de router poort 28960 geforward hebt naar IP-adres 192.168.0.2 dan moet het goed komen.

Geef anders eens je type router.
Hoe maak je precies verbinding? (met internet)
Met een modem en een aparte router, of een gecombineerde modem/router?
 
sitecom

ik heb een sitecom router type DC-202 V3 en Modem (los) DC-213.
ik verbind met het internet met een ulity die bij de modem kwam !
maar als jij zegt dat dit zo klopt hoe kan het dan dat er niemand op kan connecten ????

maar er is dus een los modem/router.
 
Nu wordt het inderdaad een beetje ingewikkeld.
Met beide apparaten kun je de poorten forwarden.
Het gaat dus via-via en nu is het net de kunst om poort 28960 naar jou server IP te krijgen.

Moet je misschien in de modem nog de poort 28960 forwarden naar het IP-adres van de router, en dat de router het weer doorstuurt naar het IP-adres van de server?

Vergelijkbare handleidingen zijn te vinden voor de DC 202 en de DC 213, kijk daar eens.

Normaal gesproken als je een modem/router hebt hoef je maar één keer te forwarden maar in dit geval struikelt het doorsluizen bij de twee apparaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan