Help met opstarten Conquer online 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

donface

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
hallo,

ik heb een irritant probleem ik heb nu Conquer 2.0 een online free mmorpg gedownload
en als ik hem opstart krijg ik een melding in mijn beeld te zien:

'' The game can not be started. The problem may be related to your version of Direct3D.
It is suggested that you reinstal the graphics driver. ''

dan kan ik kiezen tussen ''ok'' en '' anuleren ''
klik ik dan op anuleren dan sluit hij alles af
en als ik op ok klik krijg ik een scherm van: '' diagnostisch hulpprogramma voor DirectX '' en sluit hij voor de rest alles af :'(

wat kan hier hieraan doen alvast bedankt

( btw. ik heb vista )

ja, zoiets dacht ik al maar heel handig met computers ben ik niet .... :S

dus hoe doe ik dat XD

Btw. alvast bedankt

zoek uit welke videokaart je hebt. dus welke videokaart heb je? :P

ATI of Nvidia?

als je een kaart van ATI hebt ga je naar deze link: http://ati.amd.com/support/driver.HTML

als je een kaart van Nvidia hebt ga je naar deze link: http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

de sites spreken voor zich. kies welk besturingssyteem je hebt jij hebt vista. ik weet niet of je 32 of 64bit heb maar ik denk dat je 32 bit heb.

als je mij verteld welke kaart je hebt kan ik je een exacte link geven.

ohwjah mss is het verstandig om je directx up te daten, zie hier link: http://www.gamesforwindows.com/en-US/AboutGFW/Pages/DirectX10-a.aspx

Laatst bewerkt:
ja, ik heb 32 bits. alleen ik heb al eens eerder gezocht naar welke video kaart ik heb maar heb ik nooit kunnen vinden :S

mijn directx is up to date dat is wel fijn

maar als jullie mij kunnen uitleggen hoe ik kan zien wat voor video kaart ik heb :S

ik weet niet of jullie er wat aan hebben maar ik heb een laptop van fujitsu siemens van 1.5 jaar oud en hij was ongeveer 500 euro

alvast bedankt

er zijn vele manieren om dit te zien.

maar doe eens start (vista teken whatever) en dan in die zoekbalk onderaan devmgmt.msc
typen en dan enter natuurlijk.

dan even bij beeldschermadapters kijken. daar staat je videokaart onder.

nipponsei ik heb gedaan wat jij zei en als ik er dan op klik staat het volgende eronder:

''standaard -VGA grafische adapter''

klopt dit ik heb hier namelijk helemaal geen verstand van :S

alvast bedankt !

btw. ik heb dit type computer: fujitsu siemens amilo pro v3515 heb er niks aan veranderd hij is gwn standaard

ja daar zit ik maar dan moet ik een driver kiezen ik kan kiezen uit:

flash -BIOS
Audio
Graphic
LAN
modem
touchpad
WLAN
tools and Utilities
other

welke moet ik kiezen :S

alvast bedankt

nou het lijkt me logisch dat je graphics moet hebben voor je videokaart :P

zou je anders nog een naar apparatenbeheer kunnen gaan en kijken of er nog gele vraagtekens staan?

graag gedaan maar mss is er nog andere hardware in je laptop die niet goed geinstalleerd is. dat kun je in apparaten beheer zien aan de gele vraagtekens.

suc7 :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan