Help met PC voor 750E

Status
Niet open voor verdere reacties.

9114S

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2007
Berichten
16
Ik ben niet echt goed met PCs, dus kunnen jullie voor mij aub een PC maken die niet veel duurder is dan 750 euro? Ik heb bijvoorbeeld geen idee welk moederbord, voeding, koeling ik moet kiezen. Wat wil ik ermee doen? Lekker snel werken en een paar nieuwe spellen kunnen doen. HD van 250 is goed. Verder hoef ik geen dure kast.

Hartelijk dank,

Oscar
 
Laatst bewerkt:
Dat bedoelt hij ook dat je daar zelf kan samenstellen en als het niet met elkaar werkt dan geeft die wizard dat vanzelf aan...

Ik wil wel voor je iets samenstellen maar het is toch wel handig te weten of je een ati videokaart wilt of nvidia en wat voor processor...;)

En de plek waar je hem wilt kopen bijv. alternate of sallandautomatisering (goed en goedkoop).
 
Tja.... welke processor en videokaart? :p GEEN IDEE! Wat raad je me aan? Kijk, hier houd mijn kennis op. Ik weet wel werkgeheugen en HD ;)
Zou je er gewoon eentje kunnen maken waarvan je denkt: deze is goed? Dankjewel alvast
 
Ik zal wel even voor je kijken dacht aan zowieso 2 GB Ram en 250 GB HD (ik zou meer nemen).

Voor 750 is wel een snel systeempje te maken maar die van 800 die mrmusic aanbood is ook heel goed en je weet zkkr dat alles werkt...;)

Daar kun je heel goed op gamen en wat je maar wilt...:)
 
Ok, ik wacht wel even op jouw idee en dan kijk ik verder. Thnx!
 
Dat klopt, windows maakt t echt super duur. En dan werkt het ook nog niet helemaal goed:p
 
Daar is dus helemaal niets van waar. Ik draai hier zelf al maanden Windows Vista en velen met mij zonder een enkel probleem.

Maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat die aanbieding inclusief legaal besturingssysteem is, in dit geval Vista, en bij de zelf samengestelde pc's wordt vaak vergeten ook de koop van XP of Vista mee te rekenen...
 
Das altijd makkelijk wand een goeie vista dvd kost al gauw 140 euro..
De illegale werkt trouwens ook goed hoor...:p

En ooh jah had zelf ook een topic gemaakt met nog een paar vraagies zou jij daar naar kunnen kijken mrmusic....:D


Daar is dus helemaal niets van waar. Ik draai hier zelf al maanden Windows Vista en velen met mij zonder een enkel probleem.

Maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat die aanbieding inclusief legaal besturingssysteem is, in dit geval Vista, en bij de zelf samengestelde pc's wordt vaak vergeten ook de koop van XP of Vista mee te rekenen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan