HELP met pocket msn op Wm 5.0 Mda Vario.T-Mobile.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert brummel

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2007
Berichten
15
Mijn pocket msn wil niet meer aanmelden ????????

Ik heb mijn telefoon een software reset gegeven tot 3 keer toe, maar ik krijg telkens de melding >

Omdat:

Er geen geldig certificaat is gevonden. deze situatie kan zich voordoen als de tijd en datum van het toestel niet kloppen.kan msn niet aangemeld worden. GRMPPFFF :shocked:

Nu dagt ik oke even tijd en datum opnieuw instellen en KLaaR maar NEEEEEEJ GRMBL :evil:

hij doet t egt niet meer, voorheen heb ik met de zelfde acount ook op me pocket msn gezeten werkte perfect maar nu dus niet meer.

Heeft iemand dit probleem gehad of enig idee wat het kan zijn, ook al is t maar iets ??
ik hoor t graag van jullie.

M.v.g R.Brummel.

Voor de rest is me pockie vet relaxed hoor. :love: :p :eek:
 
Als je nog een keer een harde reset doet, kun je de tijd-ZONE instellen. Misschien dat die niet goed staat.
 
Mijn tijdzone staat op GMT (greenwich mean time.) +1. Amsterdam. Dat moet toch goed zijn ????

M.v.g R.Brummel.

oke mijn fout men datum stond op 3-3-2006 en dat moest natuurlijk 3-3-2007 zijn even over heen gekeken., tjah moet der nog een beetje aan wennen dat we in 2007 zitten ben 7 maand op stage geweest op een schip dus k heb geen oud en nieuw gevried P:

Maar bedankt jongens en moderators jullie kunnen dit topic wel wissen als jullie willen.

BEDANKT !!!!
 
Wissen? Neehoor.
Status van de vraag op "Opgelost" zetten? Jahoor, maar dat mag je volgende keer zelf doen, rechts onderaan je scherm;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan