help met router

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilsonprrra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jan 2010
ik had een vraag:
Kan ik met deze router van SITECOM: Wireless netwerk broadband router 54G internetten?
want me Modem van wannadoo staat beneden en die is draadloos dus ik vroeg me af of ik met deze router verbinding kan maken met mijn draadloos wannadoo die beneden staat? Want de computer van boven heeft geen wifi ingebouwd omdat die nog wat oud is. Want als ik deze router aan me computer van boven installeer met een internetkabel dan gebeurt er niks?

kan iemand me hiermee helpen?

Hoi,

Nee, dat zal niet werken, je hebt ook helemaal geen draadloze router nodig, want dat is je combi modem/router van Wanadoo al. Je hebt dus een draadloze netwerkkaart nodig!

Die kan je inbouwen in een PCI-slot in je computer, maar makkelijker is een USB-netwerkkaart.

Hoi,

Nee, dat zal niet werken, je hebt ook helemaal geen draadloze router nodig, want dat is je combi modem/router van Wanadoo al. Je hebt dus een draadloze netwerkkaart nodig!

Die kan je inbouwen in een PCI-slot in je computer, maar makkelijker is een USB-netwerkkaart.

Ohhw alleen vroeger zat die oude pc onder in de woonkamer en toen had ik goede verbinding ik had ook zo een usb kaart die wel verbinding kon krijgen met de modem alleen nu die naar boven is verplaats heeft het hele slechte verbinding dus ik weet niet wat ik moet kopen om echt een goede verbinding te hebben..?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan