Help met wolferstein mod etpub duurt 30 mineuten doawloden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tinus1234

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2008
Hee ik heb wolferstein server onine maar ik heb de map etpub er op maar als vriende op me server willen moet ze 30mineuten doawloden weet iemand een idee dat het koorte duurt of iets andere een progama

Help A.U.B

misschien begrijp ik je vraag verkeerd, maar bedoel je dat jij een map hebt die je met vrienden wilt delen, en dat via de server downloaden te lang duurt, (wat vaak t geval is).
dan kun je t beste even die map uploaden naar een download site, en dan het download adress naar je vrienden mailen, die kunnen de map dan binnen een minuut ofzo binnentrekken, dan zelf installeren en spelen.

zelf gebruik ik vaak MediaFire als upload site, het is gratis, en je kan met bijna 1 Mb p sec uploaden!!

http://www.mediafire.com/

leon

Ja dat is niet fijn want mijn staat in de lijst en zijn mensen die ook uit andere landen komen en die er op speel snap je maar ik wil gewoon me map weer standaart heben merschien kan je me toevoegen op msn als je wil is merschien maklijke

sorry, maar helaas gebruik ik msn of dergelijke progamma's nooit, ze storen me vaak enkel, (ben je net lekker aan t gamen komt er opeens iemand binnen op msn).

t beste kunnen we gewoon hier verder praten hierover, zo kunnen andere mensen later ook de antwoorden terug lezen en zelf hier hun voordeel me doen.

helaas zou ik geen andere oplossing weten voor je probleem, ben zelf meer een sp gamer ipv een mp gamer, weet dus niet zo heel veel van servers af/.

leon

Kijk ik bedoel kan ik niet de etpub er op doen en een andere op zete die makelijk is en niet zo lang hoeft te doawloden zoals jamod of andere????:thumb:

Die mappen zijn niet zo groot, gewoon als bijlage in een email versturen naar je vrienden of het spel weer terugzetten op de standaard mappen. Die heeft iedereen dus geen gedoe met downloaden.

Maar ik moet wel zeggen dat de manier waarop jij schrijft niet echt duidelijk is en dan voornamelijk je woord-volgorde en het afmaken van woorden. Ook leestekens zijn erg fijn.

Ik weet niet of je dislecties bent of iets dergelijks, in dat geval, sorry. Maar het leest een stuk prettiger voor ons als je daar een beetje op let. :D

Ja sorey:(

Kun je me helpen om alles weer standaart te zetten want is niet fijn als mensen zo lang moeten wachten.

En als ik naar me server ga en ik wil er op kick die me wegens voipbuster zo iets.:)

Ik kan je helaas niet helpen met het terugzetten van de standaard mappen, heb zelf het spel niet. En ook van servers heb ik geen verstand.

Maar heb je nu al geprobeerd de map te emailen naar je vrienden? Daarna zou je de map gewoon samen moeten kunnen spelen. Alleen zorgen dat de map op de juiste plaats staat, bij de rest van de mappen dus.

Nee dat wil ik niet dat ik moet mailen en dat troep.

Ik maak hem weer standaart en zet er jaymod op denk ik

als je een spel weer gewoon standaart wilt hebben dan is het meestal t beste om m gewoon even opnieuw te installeren, dan heb je m weer helemaal als vanouds.
duurt even 10 tot 20 minuten max, maar dan ben je ook klaar,.

leon

ik neem aan dat je toen gewoon de game erover heen opnieuw hebt geinstalleerd?

je moet m ook eerst deleten en dan echt alles weghalen, dus ook naar je harde schijf gaan en kijken onder C;program files/.... en daar de map weghalen van je game, anders blijft alles inderdaad staan en worden enkel de game files opnieuw geinstalleerd.

leon

(dus via start Uninstall doen, en op de vraag of je dingen zoals saves enzo wilt bewaren, Nee antwoorden. mocht je die toch willen bewaren dan moet je ze even kopieren naar een andere plek alvorens je ze delete).

Okee dat had ik nooit gedaan maar ik ging naar C;program files/ toen naar wolferstein en daar ston alles verwijdert ston er de map is leeg ben ik terug gegaan na C;program files/ zelf heb ik hem daar ook in verwijdert nu doe ik via confieratiescherm ook ef

Heey Het is gelukt normaal had ik in me etmain 24 dinge staan nu 14 met server.sfg er bij geteld maar weet niet of dat die nu goed is dat mensen niet meer hoefen te doawloden.

Wie wil teste stuur een bericht naar me of wie wil bij me clan hoore

je moet altijd een uninstall.exe draaien, door die zelf te kiezen of door via je config scherm de software te verwijderen, wanneer je alleen de map met de game erin verwijdert dan blijven vele dingen achter, zoals je wel gemerkt hebt. bijvoorbeeld worden ook altijd veel dingen weggeschreven in je document and settings, dus nooit meer enkel de map verwijderen.
weer wat geleerd, lol

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan