help microsoft secerity essentials piraterij

• Onderwerp starter Onderwerp starter dada
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dada

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2007
heb sinds vanmiddag ineens last van problemen met mijn microsoft secerity essentials
krijg de melding '' mogelijke slachtoffer van software pirateri, microsoft secerity essentials nog 30 dagen
iemand ? hoe ik dit kan oplossen? microsoft secerity essentials verwijderen? en opnieuw erop zetten? of kan het ergens anders aan liggen want als ik hem wil vallideren dan gaat dat niet?

Betekent dat je Windows versie niet legaal is.....

die melding heb ik nl nooit gehad en voor zover ik weet is die wel legaal want anders kan je voor zover ik weet microsoft secerity essentials er niet opzetten?

kan ik de illegale(blijkbaar)versie nog wel gebruiken en dan door er een gratis anti virus op te zetten?

Als je denkt dat Windows legaal, voer dan even onderstaande instructies uit. Dan kunnen we dat voor je controleren.

Start MGA Diagnostic Tool en post het logje dat het programma maakt:
  1. Download MGADiag en sla deze op je bureaublad op.
  2. Dubbelklik op MGADiag.exe om het programma te starten
  3. Klik op "Continue"
  4. Zorg ervoor dat je op het tabblad "Windows" bent (dit is standaard zo).
  5. Klik op de knop "Copy" om het MGA Diagnostic Report naar het klembord te kopiëren.
  6. Plak het MGA Diagnostic Report in je volgende bericht.

Je kan natuurlijk gewoon nog wel een gratis anti-virus scanner zoals AVG, Avast of antivir gebruiken.

Maar het is wel vreemd dat Microsoft daarover begint. Heb je misschien een keer je CD key aan een vriend/kennis of familielid uitgeleend?

De melding duidt meer op een illegale Windows versie. Er zijn een aantal OEM versies in gebruik die nu stuk voor stuk uitgezet worden. En dat is alleen op te lossen door een legale Windows key in te tikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan