Help mij alsjeblieft, ik snap er niks van!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cheryssa

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2010
Beste mensen,

Sinds 3 dagen valt mijn internet steeds weg en gaf die aan dat er wat mis wat met mijn internetadapter, wat precies weet ik niet.
Sinds vandaag krijg ik GEEN internet meer en krijg ik de melding dat 'de verbinding is mislukt omdat de verbindingsaanvraag van deze computer door het netwerk is geweigerd'. Ik heb een laptop, Compaq met windows XP, geen router maar draadloos van Tele-2 modem.

Ik heb letterlijk alles geprobeerd maar het wil niet lukken!
Heeft iemand hier verstand van die me graag wil helpen alsjeblieft?

Groetjes Cheryssa

Kabel erin en kijken of zijn mac adres niet geblokkeerd is.

Bij de modem is geen kabel of dergelijke bij geleverd.
Ik zou niet weten wat voor een kabel er in zou moeten en wat een mac adres is.

Zoals ik al zei ik heb er totaal geen verstand van!

Een MAC adres is het adres van netwerkkaart in pc of laptop, en er moet een zoals jullie het zeggen een internetkabel kijk anders eens achter in je pc en plug die erin het kan een witte met een doorzichtig schoentje erop aan het uiteinden bij de andere pc en anders ga met die andere pc in je draadloos modem van TELE-2 en probeer het dan.

Sorry voor de termen.

Laatst bewerkt:
Ik zal eens even kijken, echt bedankt trouwens dat je zo snel reageerd!

Er gebeurd letterlijk niks, ik krijg ook geen meldingen meer hiervan.
Mijn laptop doet de laatste tijd een beetje vreemd en er verdwijnen steeds dingen.
Ik denk dat ik beter heel mijn software er opnieuw op kan zetten.
Zou dit een oplossing kunnen zijn?