help mij aub

Status
Niet open voor verdere reacties.

rtsholland

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2007
Hallo allemaal,

Zo langzamerhand wordt ik echt kriegel.
Gisteren heb ik de HTC TytN aangeschaft en die kan mooi alles synchroniseren met je pc.
Om contactpersonen te synchroniseren heb je schijnbaar Outlook 2002 nodig die op de bijgeleverde cd staat. Mooi alles geinstalleerd maar sinds die tijd heb ik alleen maar problemen en ik kom er niet uit :o

Ik wil graag contactpersonen aanmaken, en dat lukt aardig goed, op het laatst "opslaan en sluiten" en het zou klaar moeten zijn. Dus een aantal contactpersonen ingevoerd en vandaag die ff opgezocht omdat ik ze even wil bellen, staan ze niet in de map "contactpersonen" terwijl ze daar wel in aangemaakt worden. Ik heb ook gekeken of ze misschien in een andere map staan, maar ik kan ze echt nergens vinden.

Waar blijven mijn contactpersonen?? Iemand een idee??:shocked:

Outlook heeft 2 opslagplaatsen voor contactpersonen, "contactpersonen" en "outlook adresboek"..... Als je op het adresboek icoon klikt kun je in het venster de juiste kiezen.....

Outlook heeft 2 opslagplaatsen voor contactpersonen, "contactpersonen" en "outlook adresboek"..... Als je op het adresboek icoon klikt kun je in het venster de juiste kiezen.....

Ja en nee, niet helemaal..

Ik heb keuze uit drie, "contactpersonen", "outlook-adresboek" en "Active Directory"

outlook-adresboek geeft aan "dit adresboek bevat geen items"

in "contactpersonen" kan ik de zojuist opgeslagen personen niet vinden

en "Active Directory" geeft aan "er kan geen verbinding tot stand worden gebracht met de LDAP-adreslijstserver (81) "

dat wordt voorgeschreven

zodra je de cd voor het programma gebruikt, wordt gemeld dat het outlook 2002 nodig heeft en gaat installeren :evil:

al met al kom ik nog steeds niet verder met het probleem :(

op het werk zijn er meer die met HTC's werken, dit werkt feilloos met outlook 2003, zelf gebruik ik een nokia N95 deep plum ... gewoon perfect toestel, is de meerprijs meer dan waard.

mijn outlook stamt van office 2000! :D

tot op heden is het probleem nog niet opgelost :confused:

het probleem zit hem volgens mij ook in het wegschrijven van nieuwe contactpersonen,ondanks dat het programma zegt dat het bij "contactpersonen" wordt opgeslagen.

wanneer ik namelijk dezelfde contactpersoon nog een keer wil opslaan zegt outlook dat deze naam al bestaat. toch kan ik het nergens terug vinden :(

Is er niemand die een mogelijke oplossing heeft?
Ik kom er niet meer uit, heb al diverse dingen geprobeerd maar het gaat nog steeds niet goed.

Ik kan wel gewoon mensen toevoegen maar deze kan ik niet terug vinden!
Ook niet in de verschillende adresboeken.
En als ik dan dezelfde contactpersoon nog een keer wil aanmaken zegt het systeem dat de contactpersoon al bestaat.

Dus hij is er wel, maar waar?? :confused:

Hoi,

Het enige dat ik me op dit moment kan voorstellen is, dat er sprake is van 2 bestanden met de naam OUTLOOK.PST.
Heb je oulook2000 eerst verwijderd, is bij de installatie van 2002 dezelfde map gebruikt als die waarin 2000 staat, of bestaan er twee versies van outlook nu.
Zoek (met ook zoeken in verborgen en systeemmappen) naar het bestand 'outlook.pst'

dat is inderdaad een goede! :thumb:
ik hoop dat je me nu ff verder kunt helpen dan..

ik heb twee gevonden, de eerste is het laatst gewijzigd op 07-08-2007 (vandaag) en de andere op 08-04-2004 (dus een hele oude)

Ik kan me haast niet voorstellen dat de tweede een conflict veroorzaakt (heeft) want het overzetten naar de nwere versie van outlook is slechts een paar dagen geleden...

maar ik heb er dan ook niet zo heel veel kaas van gegeten.

hoe moet ik nu verder??

Hoi,

Zorg dat outlook afgesloten is (dus ook geen connectie met je HTC !!!, want dan is op de achtergrond Outlook wel degelijk gestart. Wil je zeker weten dat dat niet het geval is, zorg dan dat je HTC niet is geconnect en start je pc even opnieuw .....)
Kijk goed waar de beide bestanden staan.
Verander de naam van de 'hele oude' (bijvoorbeeld ~outlook.pst, dus niet de extensie wijzigen)
Verplaats de 'nieuwe' naar de map waarin de (hernoemde) 'hele oude' staat.
Start Outlook

Mocht dit niet tot resultaat hebben dat je je contactpersonen nu wél ziet, dan zorg je weer dat Outlook niet actief is en hernoemd ook het 'nieuwe' pst-bestand.
Wanneer je Outlook nu opnieuw start, krijg je een melding dat het outlook.pst - bestand niet gevonden kan worden en je bevestigd met OK.
W.s. wordt Outlook nu direct afgesloten. Je kunt het hierna weer starten en er is dan een nieuw bestand outlook.pst aangemaakt.
Je kunt vervolgens proberen de gegevens uit (één van) de andere - hernoemde - bestanden te importeren in outlook via het menu: Bestand > Importeren en Exporteren ... > Gegevens uit een ander programma of bestand importeren > Outlook gegevensbestand ....
En dan bladeren naar de map waarin de oude bestanden staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan