help mij bij gta:SA

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpmijboy

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2006
Berichten
48
ik speel sinds een aantal maanden San andreas, met een tussen stop:p door depressie van een missie, daarom vraag ik jullie of jullie deze voor mij kunnen behalen:thumb: in de bijlage zit de savegame:thumb:

erg, erg bedankt:thumb: (alvast):p
 

Bijlagen

  • savegame.rar
    46,4 KB · Weergaven: 14
We zijn hier geen chinezen die de hele dag games voor een ander spelen :confused:

Welke missie gaat het om en waarom heb jij er zoveel problemen mee? Het lijkt mij handiger om jou te helpen door middel van tips dan door middel van het spelen van die missie en de savegame weer terug te geven...

Als je toch die missie wilt halen om verder te komen kun je je net zogoed verrijken dmv cheats :confused:
 
oke, misschien vroeg ik het verkkerd:
Wil iemand voor mij de missie: New Model army, voor mij Alsjeblieft willen halen??het lukt me niet met die Helicopter te vliegen:(
zo beter?:thumb:
waarom niet met cheats missie behalen? omdat die niet bestaan:p als ze er wel zijn, zeg ze dan maar:thumb:
 
We zijn hier geen chinezen die de hele dag games voor een ander spelen :confused:

Welke missie gaat het om en waarom heb jij er zoveel problemen mee? Het lijkt mij handiger om jou te helpen door middel van tips dan door middel van het spelen van die missie en de savegame weer terug te geven...

Als je toch die missie wilt halen om verder te komen kun je je net zogoed verrijken dmv cheats :confused:

In GTA:SA worden je cheats geregisteerd (te zien bij de opties) en als je eemaal cheats gebruikt heb kan je hem niet meer 100% uitspelen.
 
ik weet het, ik heb ook geen cheats gebruikt, maar kan iemand die missie voor mij uitspelen, ik heb het egt heel lang geprobeerd, maar het leukt me niet:(
 
Hier vind je savegames voor GTA SA, na elke missie.
Dan heb je natuurlijk niet je eigen '' instellingen '' en gemaakte mannetje, maar de missie is wel uitgespeeld!:thumb:
 
waarom niet met cheats missie behalen? omdat die niet bestaan:p als ze er wel zijn, zeg ze dan maar:thumb:

(Klik mij)

Bestaan niet? Google denkt daar anders over :rolleyes:

Of je hem niet meer 100% uit kan spelen betwijfel ik, heb hem zelf ook uitgespeeld met cheats... (Dus tot het leven "End of the line") Gewoon omdat ik het op een gegeven moment wel erg eentonig begon te vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan