Help mij met de sims 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolfcry

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
hallo, ik heb de originele Sims 2.
ik heb de uitbreidingspakketen gedownload ( .iso ) en ik heb nachtleeven gemount ( DIT PROBLEEM IS BIJ ALLE DELEN) als ik dan klaar ben met instaleren vraagt hij om de dvd van de sims 2, als ik dus die dvd ( sims 2 cd 1 van de 4 ) er in doe, en ik klik op OK, dan pakt hij hem niet, dus ik heb Sims 2 ook gedownload zodat ik hem in dezelfde drive kan mounten, maar ook dit lukt niet, als ik dan op anuleren klik dan verwijdert hij alle geinstalerden files :( weet iemand hoe ik verder kom of hoe ik de sims 2 updater kan uitschakelen?
alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Niet helemaal duidelijk wat je nou bedoelt. Is het probleem dat het spel niet wil updaten of heb je een probleem met het opstarten van de game?

ik heb sims 2 geinstaleert, daarna een uitbreidingspakket, mar als die klaar is ( dus bij 100 % is) wordt sims updater gestart, en wordt er naar de Sims 2 DVD gevraagd, ik heb ze alle 4 geprobeert maar bij geen van allen ging hij updaten. ik heb toen de 4 dvds van sims 2 in .iso formaat gedownload, want mischien deed hij het wel als ik hem mounten in dezelfde drive als de drive waarin ik mijn uitbreidingspakket heb gestart, maar ook niks. dus mijn vraag is, hoe kan ik dat probleem verhelpen of Sims 2 updater uitschakelen/verwijderen?:(:(:(

Uitschakelen kan naar mijn weten niet. Bij mij deed hij dit inderdaad ook gewoon wanneer ik mijn gedownloade versie installeerde. Annuleren gaat in ieder geval niet, dan breekt hij de installatie af.

Bij mij kon ie echter wel gewoon zien worden wanneer ik de eerste cd van de 4 van de sims 2 basisspel gemound had. Hij ging toen gewoon die patch draaien zonder problemen.

Ik zou dus niet weten wat het probleem kan zijn, zeker omdat je het ook met het originele spel geprobeerd hebt. Overigens heb ik met daemon tools gemound

Uitschakelen kan naar mijn weten niet. Bij mij deed hij dit inderdaad ook gewoon wanneer ik mijn gedownloade versie installeerde. Annuleren gaat in ieder geval niet, dan breekt hij de installatie af.

Bij mij kon ie echter wel gewoon zien worden wanneer ik de eerste cd van de 4 van de sims 2 basisspel gemound had. Hij ging toen gewoon die patch draaien zonder problemen.

Ik zou dus niet weten wat het probleem kan zijn, zeker omdat je het ook met het originele spel geprobeerd hebt. Overigens heb ik met daemon tools gemound

correctie, cd 4 natuurlijk :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan