Help mij met mijn Blauwen scherm!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sleepy

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2008
Hallo,

ik heb dit al een ontzetend lang, heb mijn pc intussen al z´n 5x ge foramatteerd.
En nog blijf ik het steeds houden een keer in de zo veel tijd soms om de dag soms om de 3 dagen verschild.

Loop mijn pc uit het niets vast! en krijg ik een blauw scherm me witten letters en daar staat dan het volgende op:

Bad_pool_caller
STOP: 0x000000C2 (0x00000007, 0x00000CD4, 0x0009587e, 0xff5c73a8)

wat nu te doen?

had trouwens ook steeds als ik mijn pc had geformatteerd dat ik niks kon instaleeren steeds corupted file dat bleek aan mijn geheugen te liggen de RAM die 2 kleinen stickjes in je pc.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen tnx.

PS: sorry voor spellings fouten met Dyslecties.

Hallo,

Probeer eens het testen van je RAM met Memtest 86.

En probeer eens een Schijfcontrole kijken of er fouten in je harde schijf zit:thumb:

Hoe werkt dat precies want als ik heb uitpak staat en ik druk op instal moet ik een station naam geven ofzo? maar ik heb geen Floppy drive :confused:

Hoe werkt dat precies want als ik heb uitpak staat en ik druk op instal moet ik een station naam geven ofzo? maar ik heb geen Floppy drive :confused:

Hmm.. Volgens mij kan je Memtest gewoon installeren, (op C:\Program Files\Memtest), dat is namelijk wat het programma vroeg toen je met de installatie bezig was. start het programma op. en ga scannen.

Note> Het scannen van je geheugen kan een aardige tijd duren

Ja maar hij vraagt steeds om een flopy drive ofzo? ik maak er wel een screen van

asfsafsanw3.png

Laatst bewerkt:
Dan krijg ik het zelfde moet in een Floppy Drive hebben dan ?

memtest

brand dit zeer kleine bestand op een cd met bv alcohol
zorg in je bios dat de pc opstart met 1 bepaalde dvd player
Cd daarin doen/start pc op /en hij gaat meteen de test doen na het opstarten
Letop..kan effe duren die test dus heb geduld

Ik heb ook wat problems met de pc
misschien kunnen jullie mij ook helpen?
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=346192

Laatst bewerkt:
Geduld is een schoonen zaak :) oke bedankt ik ga het proberen!!! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.