Help mij met mijn TOSHIBA laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al een paar onnodige quotes verwijderd.Bij een directe reactie graag gebruik maken van knop: Reageer op vraag of Snel reageren.

hoe bedoel je veilige modus install als ik op f8 klik kan ik wel op veilige modus werken maar dan start hij ook niet op help mij ?

Als ik de cd erin doe kan ik niks zien ik krijg niet eens een menu van windows 7. Na een tijdje nadat de cd erin zit komt dit:
Er is een probleem gevonden windows is afgesloten om scade te voorkomen. En dan nog een hele tekst ( Blauwe scherm met witte letters )
Of soms ook gewoon zwartbeeld met een muis

Blijkbaar start je niet van cd-rom op.
Heb je geen toets (F12 meestal) om aan te geven vanaf welk medium je wilt opstarten?

Stap 1 is eerst f12 en dan kiezen voor: cd/dvd
2. Daarna staat er press any key for boot from cd/dvd dan doe ik het----
3. Daarna komt er te staan windows is loading files...----
4. Daarna staat er 'starting windows' en komt er een windows teken te voorgijn.
5. Daarna komt er een zwart beeld met een witte muis verder niks te zien!!!! HELP ME!

Wat handboekict schreef, klopt helemaal. Dit kan niet, dan heb je een serieus probleem.

De eerdere link van mij gaf dat ook al aan. Volgens mij is er iets stuk aan je computer met de aanssturing van het een en ander en moet je er toch even mee naar de winkel. :evil:

Er kunnen diverse oorzaken zijn maar ik denk dat je dit hebt hardwareprobleem: geheugen, voeding, temperatuur. Ook gezien het feit dat je zegt.

"Er is een probleem gevonden windows is afgesloten om schade te voorkomen"

En dat blauw scherm en het zwarte scherm met witte pijl dat is een behoorlijk probleem.

Er komt ook heel erg veel warm lucht uit de zijkant koeling? heel erg veel

Ja het is allemaal jammer maar soms kun je iets niet beinvloeden. Een computer is soms net een mens. Succes ermee en laat eens weten wat het werd en wat de oorzaak was of is. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan