help mij met mijn video kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
sorry hoor maar meer mb betekent niet dat hij sneller is
het gaat er om hoe snel hij dat geheugen gebruikt
512mb kaarten kunnen veel sneller zijn dan 1 gb kaarten!!

groter geheugen betekent NIET dat er een betere frames per seconde is
je moet ook naar de clock snelheid en teraflops kijken

wat al aan geraden is is om door te sparen

maar niemand heeft gevraagt wat voor games jij wilt spelen dit heeft ook invloed op wat jij het beste kan kopen

maar niemand heeft gevraagt wat voor games jij wilt spelen dit heeft ook invloed op wat jij het beste kan kopen
Dat is hartstike waar, alleen in zijn openingspost schrijft TS dat hij zich wil verbeteren. Dan is het gelet op de huidige kaart en zijn beschikbare budget, minder relevant (voor mij) om te weten welke games hij speelt. Voor het genoemde budget kan TS zich helaas maar 2 tot max 4 'stapjes' verbeteren.
Als TS had gezegd dat het budget 300 euro was, tja dan was de relevantie van de games meer aanwezig geweest én had tevens de overige hardware ter sprake moeten komen. Je kan immers wel een topkaart kopen, maar als de overige hardware daar niet een beetje bijpast, dan wordt de effectiviteit van zo'n dure kaart ook niet ten volle benut.

nou ik hoor dat mijn budget diet zo in de smaakt valt dus verkoop ik mijn oude kaart.
mijn pa wel hem wel maat is een mooi bedrag voor de kaart?

nou ik hoor dat mijn budget diet zo in de smaakt valt dus verkoop ik mijn oude kaart.
mijn pa wel hem wel maat is een mooi bedrag voor de kaart?

Op deze site staat ie voor € 64,72

dus ik zou 30-40 euro wel een mooie prijs vinden voor 2e hands.
ligt eraan ook wat je nog allemaal hebt. gebruikershandleiding enz..
kweet niet precies wat ej er allemaal bij krijgt ;)

Byee VRC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan