Help mij met : mini laptop / gewone laptop uitkiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcbobo

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2008
Berichten
74
mijn zus vroeg me een mini laptop / gewone laptop aan te schaffen voor haar. ( of in ieder geval uitkiezen.)

ze wil hem voor haar werk/studie gebruiken.
Ze maakt voornamelijk alleen gebruik van office, MSN, en internet. verder luistert ze muziek en kijkt ze misschien wat filmpjes maar dat is het dan ook.
Ze wil voornamelijk stabiliteit en wil wel iets dat elke dag met haar mee kan reizen.
Het liefst neemt ze een mini laptop ( vanwege de formaat = reisgemak ) maar als dit veel prijs kan schelen is een gewone laptop ook goed.

ik weet persoonlijk niet hoeveel het kan kosten aangezien ik nog nooit naar laptops heb gekeken. maar ongeveer 200 honderd euro???? misschien meer? ik weet het echt niet heheh
( vandaar dat ik ook naar helpmij.nl ga :p )

jullie zijn geweldig..

MVG

mcbobo

wees niet bang met voorstellen te komen, momenteel sta ik open voor alles. :)
 
Een "gewone" nieuwe laptop gaat niet lukken voor 200 euro. Die beginnen bij zo'n 350 euro namelijk.

Een netbook is inderdaad makkelijk om mee te nemen. Het nadeel is dat het schermpje en toetsenbord erg klein zijn. Om er dan lang achter elkaar op te werken/typen, kan voor sommige mensen wat minder prettig zijn.

Als je beter kijk- en typecomfort wilt, dan kom je dus een stuk duurder uit.
 
nou ik heb dus lang gepraat, en volgende maand zal ze ongvr 400-450 euro beschikbaar hebben voor de laptop. en het word dan dus ook een gewone laptop en niet zo een mini ding :)
is het misschien handiger als ik dan over 2-3 weken opnieuw om hulp vraag want misschien komen er dan nieuwe laptops uit of worden ze goedkoper. aangezien de waarde van dat soort dingen best snel daalt. of als iemand daar nu rekening mee kan houden en me dan een tip kan geven ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan