help mij met prince of persia warrior within

Status
Niet open voor verdere reacties.

sven schippers

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2004
ik kom niet verder ik zit vast in het begin op een schip
en moet tegen een vrouw vechten en ik kom er maar niet door:8-0: :8-0: :( :8-0:

dit probleem heb ik opgelost

Laatst bewerkt:
het zal toch moeten. Gewoon veel blokeren met de rechtermuisknop. En veel over haar heen spirngen, dmv spatie en dan Linkermuisknop

nieuw probleem

ik zit vast er na na het gevecht van de vrouw op het schip ik heb gepraat met een oude man en ik hoor vecht geluiden en hij zegt dat hij zijn zwaarden kwijt is maar ik heb wit beeld soms zie ik als ik mijn muis beweeg zwarte vleken van rotsen of zo :8-0: :confused:

nou dan is er iets niet goed met je pc, want je hoort een strand te zien, met wat rotsen

ja,maak eens een schreenshot van wat je ziet kunnen we je mischien dan verder helpen

inderdaad

inderdaad,normaal gezien moet je een strand zien met rotsen en in het water je gebroken schip en er moeten kraaien je lastigvallen normaal gezien

kan iemand mij helpen??

ik heb prince of percia nog neit zo lang maar ik heb net dat als je 1 keer op r drukt dat dan de tijd stil staat. maar even later ging ik dood en tijdens het laden viel het spel uit.
toen ik hem weer opstartte was dat ventje een zombie en ook de home pagina van dat spel is veel somberder geworden. ik wil geen zombie maar hij kan precies het zelfde en het lijkt op hij beter kan vechten.

ik heb prince of percia nog neit zo lang maar ik heb net dat als je 1 keer op r drukt dat dan de tijd stil staat. maar even later ging ik dood en tijdens het laden viel het spel uit.
toen ik hem weer opstartte was dat ventje een zombie en ook de home pagina van dat spel is veel somberder geworden. ik wil geen zombie maar hij kan precies het zelfde en het lijkt op hij beter kan vechten.

Dit heb ik ook gehad. Dat is een soort bug in het spel. Je krijgt dan zon gestoorde mummie in plaats van de arrogante prins van perzië. Hij is inderdaad beter met vechten.

Moet naar de heden maar hoe?

Nadat ik ie vrouw heb gedood met dat zwarte kleding vallen alle rotsen op me enal en gaat dat meisje weg en daarna moet ik een eindje klimmen en kom je bij dat ding terecht waar je naar de toekomst kan en verleden maar dan als ik die kamer binnekom zegt die prins: er klopt iets niet hij doet het niet meer ofzo!!

wat moet ik nu doen please help!!

Nadat ik ie vrouw heb gedood met dat zwarte kleding vallen alle rotsen op me enal en gaat dat meisje weg en daarna moet ik een eindje klimmen en kom je bij dat ding terecht waar je naar de toekomst kan en verleden maar dan als ik die kamer binnekom zegt die prins: er klopt iets niet hij doet het niet meer ofzo!!

wat moet ik nu doen please help!!

je bedoelt bij een tijdmachine zeg ik maar oh enehh nog wat ben net nieuw hier ik ben al een heel eind verder ik moet de keizerin voor de 2ex verslaan maar als je vast zit bij zoon tijdmachine dan moet je hem ff activeren^^

vast

ik zit zelf ook nog vast die dahaka achtervolgt me weer en ik ben zoon sandmen zoals in het spel gezegt met die blauwe ogen:P ik moet terug naar de troon zaal maar ik zit ergens ik weet niet precies waar oh enehh andwoord wie wat tips heeft kun je die ff plaatsen?^^

help me!!!!

ik ben nu dus dit spel aan het spelen ik ben eindelijk na lange tijd uit het eerste level en ik zit nu vast bij de poort naar het verleden! ik sta nu voor de poort maar ik weet niet hoe ik aan de anderen kant kom kan iemand mij helpen?:confused:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan