Help mij Please! PSLP-LE

Status
Niet open voor verdere reacties.

VincentdeWeerd

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
Hoi allemaal,
Ik heb een Compaq Presario.... In die PC zit een Moederbord type PSLP-LE. Aangezien ik morgen een nieuwe kast wil kopen voor mijn pc wil ik de boel goed aansluiten en heb ik een Gebruikaanwijzing nodig zodat het goed gaat... Waar kan ik die vandaan halen.. Ik heb me al rot gezocht als jij me kan helpen het Exatcte type te krijgen... Help me dank A.u.b.

M.v.g. Vincent de Weerd:o

Je zal in de handleiding enkel vinden hoe de computer te gebruiken. Beste is bij het verplaatsen kijken wat waar hoort, onthouden en eventueel notities nemen. Deeltje voor deeltje demonteren lijkt me in jouw geval het beste. Bij vragen kan je deze hier altijd stellen!

Kijk hier

Je moederbord zit o.a. in dit type pc, heb ik begrepen.

Handleidingen: hier. Zoek vooral naar de technische handleidingen, gegeven je vraag.

PS: Lijkt erop dat er een typefout in je lijstje staat. De enige (Asus gebouwde) moederbord dat lijkt op jouw aanduiding is de P5LP-LE, dus niet PSLP-LE.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dat wijst zichzelf wel uit hoor. Schrijf desnoods alles op papier moest je er echt moeite mee hebben.
Waar je daarbuiten wel echt moet op letten, is of alle spanning wel uit de pc is voor je met je schroevendraaier erin gaat. Dit kun je simpel doen door de stekker uit te trekken, en dan even de power knop ingedrukt te houden.
Zorg er dan voor dat je zelf 'ontladen' bent. Pak even een buis van je CV vast, zo voorkom je statische elektriciteit, wat dodelijk kan zijn voor je moederbord.
Als je daarop let, zal alles wel goed lopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan