help mij!probleem 80048820!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

nice_little_elf

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2005
Help mij!
ik kan sinds 3 dagen niet meer inloggen op msn 7.5 en eerst wel. ik heb al van allerlei dingen geprobeerd maar het lukt me niet. wie kan me helpen??
Liefs Ruby

Sluit MSN volledig af (dus ook rechtsonderin).

Ga nu naar: Start->uitvoeren en daar het volgende invullen: regsvr32 softpub.dll

Daarna OK en MSN moet weer werken:)

:(

nee hij doet het dan nog steeds niet..
Ik heb ookal mn datum gecheckt alles opnieuw geinstalleerd.. uhm ik heb ook regsvr32 softpub.dll getypt bij uitvoeren.. verder heb ik ook al alle stappen op de msn help pagina gevolgt, maar msn vindt mij gewoon niet lief!!
weet iemand nog iets zodat hij het wel doet?
Bedankt,
Ruby

Klik is even heel simpel op probleem oplossen en daarna op herstellen.

ja heb ik ookal gedaan dan zet hij overal een groen vinkje behalve bij: DNS... en keypoorten..

geen idee wat dat betekend :s

ja ik weet niet wat een router is.. maar ik heb wel een firewall maar ik geloof dat ik die wel heb aangepast aan mn msn.. alhoewel dat denk ik..

Controleer dat nog even. Ik zal ondertussen even een duidelijke uitleg maken wat een router is:)

Een router verdeeld het internet naar meerdere computer:

Router.jpg

Hardstikke bedankt :)
Maar ik heb gekeken naar mn firewall en dat is het probleem niet. Kan het mn norton antivirus zijn? Ik probeer de hele tijd te zoeken of er ergens iets wordt geblokeerd maar ik kan niks vinden..

Mn vader zegt dat hij denkt dat we wel een router hebben. Maar wat zou ik dan moeten doen als ik er 1 had?

Welke router hebben jullie dan??

Dit is namelijk belangrijk om te weten.

Succes:)

Ik weet nog niet precies welke router we hebben, maar in ieder geval wel een wireless router.. kan ik daar al wat mee?
Liefs,

HIJ doet het weer!
Ik bleek 2 firewalls aan te hebben staan hoewel ik toch echt bij norton had ingesteld dat hij geen firewall mocht gebruiken. Norton zij namelijk steeds; weet u zeker dat u norton wil afsluiten? en als ik dan ja zei d8 ik dat hij zichzelf afsloot, maar dat deed hij niet want hij liep vast..
Heel erg bedankt voor je moeite :)
Liefs,
Ruby

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan